Нова главна аутобуска станица у Београду отвара се 29.09.2024. по последњим информацијама и планира се као савремен објекат који ће заменити постојећу главну аутобуску станицу.
Сви редови вожње који се налазе на нашем порталу остају непромењени.
Сви путници који путују из Београда са главне аутобуске станице са картама купљеним преко портала, обавештени су о променама. Трудили смо се да вам благовремено доставимо информације о изменама, а свакако за сва доdatna питања стојимо вам на располагању.
Тим Полазак - блог вам пружа неке од информација у вези са новом главном аутобуском станицом.
Укупна вредност пројекта процењује се на око 30 милиона евра, што укључује трошкове изградње, опреме и инфраструктуре. Пројекат нове аутобуске станице обухвата неколико кључних аспеката који су значајни за унапређење транспортне инфраструктуре како у Србији, тако и у главном граду. Очекује се да ће станица значајно унапредити транспортну мрежу у Београду и пружити боље услуге путницима. Станица се локацијски налази на Новом Београду у близини главних саобраћајница, што омогућава лаку доступност. Планирана је интеграција са другим облицима јавног превоза, као што је градски превоз, аутобуси и трамваји, што ће олакшати путницима кретање до одређених тачака у Београду и околини Београда. Овај пројекат има и друштвени утицај, развој локалне заједнице и развој околине, као и нова радна места. Истакнути су еколоски аспекти, у пројекту су укључени елементи попут соларних панела и система за управљање отпадом, чиме се доприноси смањењу еколошког утицаја.
Савременог дизајна, један модеран архитектонски приступ, понудиће већи капацитет и омогућити ефикасно управљање већим бројем путника и аутобуса.
Нова главна аутобуска станица јесте комплекс са бројним погодностима за путнике.
Комерцијални део нове аутобуске станице осмишљен је као простор који ће пружити разноврсне услуге путницима.
Ево неколико кључних детаља:
Информативне табле планиране су да буду део опреме станице. Табле које приказују редове вожње, информације о доласцима и одласцима, као и обавештења о евентуалним променама.
Простор за чекање осмишљен како би путницима пружио максималну удобност и олакшао чекање на превоз. Простор је опремљен удобним клупама или појединачним столицама како би путници могли да се одморе. У близини седишта обично су постављене утичнице за пуњење мобилних телефона и других уређаја. Бесплатан Wi-Fi да омогући путницима да се повежу са интернетом док чекају биће доступан. Простор је климатизован како би се обезбедила удобност у свим временским условима. Нови модерни и савремени тоалети биће на располагању путницима.
Могућност чувања пртљага такође ће бити део услуге аутобуске станице, обично је у форми сигурносних ормарића или простора где путници могу оставити ствари.
Продавнице са различитим садржајем, укључујући сувенире, књиге, путничке потрепштине, што ће путницима омогућити да набаве све што им је потребно пре путовања.
Ресторани и кафићи који нуде брзу храну, ужину и пића, пружајући могућност опуштања пре одласка налазиће се унутар комплекса аутобуске станице.
Банкомати и мењачнице такође део услуге који ће олакшати путницима приступ готовини и омогућити размену валута.
Јако важан сегмент за путника јесте информација, информационе тачке са инфо пултовима биће постављене унутар аутобуске станице. Кључне тачке за пружање потребних информација путницима и олакшавање њиховог путовања. Централне тачке где путници могу добити информације о редовима вожње, дестинацијама, ценама карата и услугама. Могуће је да се путем информативних тачака дају обавештења о важним променама, сигурносним питањима или другим релевантним информацијама. Надајмо се љубазном особљу као и до сада, које је често присутно да помогне путницима у вези са питањима и пружању додатних информација.
Информације на аутобуским станицама су кључне из неколико разлога: Олакшавање путовања, јасне и доступне информације помажу путницима да брзо пронађу потребне податке о редовима вожње, дестинацијама и ценама карата, чиме се смањује стрес и повећава ефикасност путовања; Повећање сигурности, обавештења о сигурносним протоколима, променама у распореду или евентуалним проблемима (нпр. кашњења) помажу путницима да се боље припреме и да донесу информисане одлуке; Побољшање корисничког искуства, квалитетне информације доприносе општем задовољству путника; Подршка туристима, информационе тачке често садрже брошуре и мапе које помажу туристима да се оријентишу и открију локалне атракције, што додатно обогаћује њихово искуство; Ефикасно управљање саобраћајем, информације о реалном времену, попут долазака и одлазака, омогућавају бољих управљање ресурсима и смањење гужви; као и промоција додатних услуга, информације о доступним услугама, попут такси превоза, смештаја или угоститељских опција, помажу путницима да планирају свој боравак или путовање.
Нова главна аутобуска станица неће бити само место проласка и доласка, већ и место окупљања и уживања!