Polazak.rs
European bus timetables and ticket booking
Operators
Find all Serbian bus operators in one place. Search in our data base and be informed about their contact details. You are able to evaluate the quality of service provided by them as well as to share your experience with us and all users of our web site. Feel free to address your comments to bus operators as all feedback could improve their service. Rate their vehicle fleet, personnel, timetable keeping and cleanness of their buses. The sequence of displayed operators follows the number of active departures from the biggest to smaller operators.
38220 Gazivode
Gazivode bb
Opinions
Users feedback (249)
(3.53)
Vehicles
Staff
Punctuality
Cleanness of vehicles
Rate the operator...
Vehicles
Staff
Punctuality
Cleanness of vehicles
Jefimija
14.03.2024.

KATASTROFA. Pre bih peške stigla do Kraljeva. Kašenjenje bez pardona jače od sat vremena. Užas!!!!!

Sanja
21.02.2024.

Prinuđena sam da koristim ovog prevoznika ali nikako ne bih preporučila. Neljubazni vozači koji odbijaju da prave pauze koje moraju da prave. Higijena vozila nikakva. Zastajkuju za svaku glupost van predviđenih stajališta pa onda "nemaju vremena" za obaveznu pauzu.

Dragan
14.01.2024.

Prevaranti, usluga nikakva a prevoz prljav

Marko
27.10.2023.

Katastrofa. Sa kupljenom kartom i rezervacijama morate da stojite u prepunom autobusu.

Marko
27.10.2023.

30 ljudi stoji u busu bez klime 3 i po sata. Kondukter psuje i svadja se sa putnicima

Tanja
03.10.2023.

Užas, otkazali bus za 23:45 iz Beograda par sati pre njegovog polaska. Neprofesionalno!!!!

Danijela
17.07.2023.

Katastrofa!!! Vožnja autobusom na 40 stepeni bez klime! U autobusu duva samo ventilacija, a od klime ništa! Kondukter puši ! Zaobiđite ovog prevoznika!!!

Marija
12.07.2023.

Neprofesionalni!
Danas smo imali dogovorenu vožnju Lozovčka česma Gruža, polazak u 19h iz Bg. Dispečer, koji očigledno ne zna ni gde je Lozovička česma, jutros nam je lično potvrdila da ne brinemo i da je vozač obavešten. Čekali smo od pola 8 do sada. Vozač u 19 i 45 nam je mahnuo, nasmejao se i prošao.
Dispečer nas je ubedljivala da to nije taj autobus, da kasni i da će doći.
Pozvala sam sa drugog broja gde je potvrdila da autobus ne kasni i da na vreme stiže u Kg.
Zvali smo više puta i nakon toga i ona nije odustajala da je vozač obavešten i da stiže.

Tek kad su nam iz Kg potvrdili da je autobus u stanici i kad smo joj to rekli odustala je. Još drsko kaže da se želimo vozaču čiji kontakt nismo imali jer nije htela da da.

Dakle, čuli smo se u roku od sat ipo više od pet puta sa dispečerom i ona je tvrdila da stiže autobus i da ne brinemo.

Nemam reči o njenoj neprofesionalnosti i pre svega o ljudskosti jer smo sat ipo čekali u roju komaraca sa dva mala deteta.

Stefan
12.07.2023.

Branko Večevic najbolji vozac Kolašin Prevoza

Andrea
15.06.2023.

Katastrofa! Sve stvari su nam bile mokre iako su bile smeštene u prtljažniku, izgleda da je pod autobusa bušan. Loš autobus i srednje-ljubazno osoblje. Izbegavati po svaku cenu!

Nina
09.06.2023.

Najgori prevoznik koji postoji!!!
Ne preporucujem ga nikome!!!

Radmila Ivankovic
10.04.2022.

Najgori prevoz koji sam videla u životu počev od higijene, osoblja, tačnošću. Nekultura vozača i konduktera. Da mogu i na krov bi stavili putnike samo da pokupe pare. Što lepo ne kažu putnicima da nema mesta, ko hoće da stoji može. Naplate kartu i putnici im stoje od Beograda do Kraljevo.

Andjela
20.03.2022.

Ok

Dusan
20.03.2022.

Velika zamerka za osoblje.

Sofija
09.10.2021.

Prevoz je bio uzasno prljav, prozori skroz masni i zamagljeni, sedista prasnjava sa talogom prljavstine, po podu je bilo suvog blata i mrvica, zavese isflekane i ceo autobus je smrdeo na neku budj i vlagu. Dobila sam mokro sediste iznad kog je nesto kapljalo. Cekali smo popravak autobusa sat i po vremena, vozaci koji su inace u obavezi, nisu ponudili neki drugi prevoz kao zamenu. Posada je bila neljubazna, na zaljenje o mokrom sedistu dobila sam samo smeh i reci pa dobro. Posada je neodgovorna i laze, nemaju gram saosecajnosti, bahati su. Svi su platili punu cenu karte, ni za sta. Usluga APSOLUTNA NULA, HIGIJENA NULA, TACNOST NULA, OSOBLJE NULA. Ne preporucujem nikome ovakve voznje, sa uzasnim iskustvima. Ovako neodgovoran i povrsan pristup radu treba da se regulise.

We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic.
We use cookies to personalise content and ads.