Polazak.rs
Internet prodaja autobuskih karata za celu Srbiju
Prevoznici

Polazak objedinjuje kompletno tržište javnog prevoza u drumskom i železničkom saobraćaju pružajući uvid u kontakt detalje svakog prevoznika. Postoji i poseban sistem „ocenjivanje prevoznika“ od strane korisnika čime se budućim putnicima pruža verododostojna informacija o kvalitetu usluga prevoznika. Naši korisnici imaju mogućnost komentarisanja prevoznika. Računamo na vas u zajedničkom ocenjivanju prevoznika!

Aroma
Recenzije
Ocena korisnika (54)
(3.94)
Vozni park
Osoblje
Tačnost
Higijena u vozilima
Ocenite prevoznika...
Vozni park
Osoblje
Tačnost
Higijena u vozilima
Darko
13.09.2020.

Isao sam sa ovom kompanijom do Visegrada, zaista sam zadovoljan , klima radi i cisto je sve. Jedino sto su stajali u svim mogucim vecim gradovima, ali to je ruta puta tako da nemam sta da se bunim.

Aleksandra
20.06.2020.

Korisnik Aroma prevoznika sam vec skoro 10 godina.Licno imam ljepo iskustvo,autobusi su udobni,uredni i jako ocigledno veoma dobro odrzavani.
Samim tim da sam veoma cesto putovala Evropom istim prevoznim sredstvima,smatram da je na relaciji Beograd -Sarajevo bas ova kompanija najbolji izbor. Srdacan pozdrav,Aleksandra

Darko
29.01.2020.

Sve pohvale, povoljne cijene, vozila uvijek uredna i cista. Sve pohvale za ljubaznost.
Svakako preporucujem.

Marija
25.01.2020.

Najjeftiniji i najbolji prevoz! I pozitivni vozaci.Sve pohvale

Ana
22.09.2019.

22.09.2019 - Veoma bahat vozac koji je krenuo iz Cacka u 14:00. Nije hteo da me primi u autobus do Beograda iako je redovan polazak autoprevoza Cacak u 14:00 otkazan. Ovo nije privatan prevoz sto znaci da ne postoji pravilo po kojem ne sme da mi proda kartu do Beograda osim sopstvene bahatosti. Kada sam uzela telefon da slikam autobus da bih upamtila koji je prevoznik zaustavio je autobus da se svadja.

Dragana
15.09.2019.

Za izbegavanje

Katarina
16.07.2019.

Odakle da pocnem. Kupila sam kartu nedelju dana ranije kako bih imala osigurano mesto, medjutim to se uopste ne postuje. Vozaci prvi red sedista koriate za svoje stvari, a mi putnici na dalje zauzimamo po principu ko pre njemu devojka. Da ne zaboravim da ukrcavaju putnike i kada su sva sedista popunjena, pa moraju da stoje, a karte i dalje naplacuju regularno. Odmah sam uzela i povratnu kartu, ali u autobusu su mi rekli kako ne treba rezervacija za tu povratnu kartu i da se to resava u autobusu. Kad sam se ukrcala nije bilo mesta da sednem zajedno sa deckom. Isti ti vozaci sa kojima smo i dosli su jako drsko odgovorili kako smo trebali da rezervisemo karte ako smo hteli da nam se cuvaju mesta. Pored toga kasne i lete kao ludi. Kroz kanjone smo isli kao po autoputu. Vrhunac svega je bio kad su zaboravili 2 putnice prilikom pauze. Dakle, ne prebrojavaju putnike prilikom polaska. Generalni utisak je da se radi o veoma neprofesionalnoj firmi. To ne bi trebalo da bude tolerisano obzirom da sam opisala liniju koja ide preko granice. Moja topla preporuka je da ih zaobilazite u najsirem krugu ukoliko je to moguce.

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.