Polazak objedinjuje kompletno tržište javnog prevoza u drumskom i železničkom saobraćaju pružajući uvid u kontakt detalje svakog prevoznika. Postoji i poseban sistem „ocenjivanje prevoznika“ od strane korisnika čime se budućim putnicima pruža verododostojna informacija o kvalitetu usluga prevoznika. Naši korisnici imaju mogućnost komentarisanja prevoznika. Računamo na vas u zajedničkom ocenjivanju prevoznika!
Sramota! Uredno se prodaju mesecne karte a budete ostavljeni na stanici jer nema mesta pa morate dodatno da placate taksi da bi stigli kuci. Sramota!
Dobro !
Od kako se zavrsilo vandredno stanje , svugde normalni autobusi , samo Za Orlovat . Botod . Tomasevac nema autoba normalno
Dzabe sto su Novi Sad i Beograd blizu kad autobusa nema dovoljno.Zadnji autobusi za Zrenjanin odnosno za NS i BG su u oko 8 uvece i tek sutra ujutro.Autobuska stanica je sve samo ne stanica bez interneta.Veliku zgradu su zatvorili pa karte se kupuju pored perona 1 u nekom malo vecem kiosku koji su preuredili da bude salter.samo jedna radnica radi.Dobiti njih na telefon je naucna fantastika.Vozaci i kondukteri su ok mad bi bilo dobro da nabave bolje autobuse.Najgori su po tom pitanju.stalno ima popust kad se kupi povrtna karta za NS i BG Divljih taksista ima vise nego autobusa i niko im nista ne moze.
Nekada ima popusta za studente, nekada nema. Veoma loši autobusi, često kasni, često nema mesta a ne pošalju drugi... sve najgore!
Najgori prevoznik, uopšte ne poštuje red vožnje!