Polazak objedinjuje kompletno tržište javnog prevoza u drumskom i železničkom saobraćaju pružajući uvid u kontakt detalje svakog prevoznika. Postoji i poseban sistem „ocenjivanje prevoznika“ od strane korisnika čime se budućim putnicima pruža verododostojna informacija o kvalitetu usluga prevoznika. Naši korisnici imaju mogućnost komentarisanja prevoznika. Računamo na vas u zajedničkom ocenjivanju prevoznika!
ovaj i ovakav prevoznik simplon je organizovao svoje prevarante da varaju putnike dok čekaju na njihiv prevoz i to je malo duža priča .
Najgori u svakom pogledu. Neprofesionalizam u svakom smislu. Otkazuju polazak kada im padne na pamet i ne vrše povraćaj novca, uzas!!! Vlasnica drska, bezobrazna, nekulturna i ostali slični epiteti. Zaobiđite ih u širokom luku.
NAjgori mogući prevoznik. Prevare, krađa novca, duple rezervacije. Nipošto ne putujte sa SIMPLONOM.
Subotom, polazak prvi Beograda! Nedeljom, povratak Beograd. Cena, povratne karte.