Stigao je: Prvi polasci Flixbus-a iz Srbije!

Pre tačno godinu dana pisali smo o ulasku Flixbus-a na tržište Hrvatske, a danas je obelodanjeno da je ovaj nemački startup potpisao i prvi ugovor u Srbiji! Kako javljaju kolege sa portala Autobusi.net, Flixbus je otvorio kancelariju u Beogradu i potpisao ugovor o saradnji sa prvim partnerom u Srbiji, Fudeksom.

flixbus

Evropske destinacije Flixbus-a iz Srbije

Za četiri godine od kako postoji, Flixbus je proširio svoje poslovanje na 22 zemlje, a zeleni brendirani autobusi povezuju 1200 destinacija. Nakon najnovije saradnje ostvarene sa srpskim prevoznikom, u prodaju preko Flixbus sistema uvršteni su Fudeksovi polasci iz Beograda za Budimpeštu, Beč, Skoplje, Pariz i Firencu. Fudeks je svakako jedan od najpouzdanijih prevoznika u Srbiji, u šta smo se i mi lično uverili kroz odličnu saradnju sa ovom kompanijom na prodaji autobuskih karata u našem online sistemu za navedene destinacije. S obzirom na kvalitet koji Fudeks pruža, nije veliko iznenađenje što je nemačka kompanija najpre našla zajednički jezik baš sa ovim domaćim prevoznikom.

Zašto je Flixbus toliki hit?

Glavni razlog zbog koga se Fixbus za kratko vreme proširio Evropom jeste standardizovana usluga koju pružaju i princip ranih rezervacija. Kao što je već praksa avionskih kompanija da nude avionske karte po povlašćenim cenama ako ih rezervišete mnogo vremena unapred ili u poslednji čas, Flixbus je prva kompanija koja je istu politiku primenila na autobuski prevoz. Na svakom polasku predviđeno je nekoliko mesta za rane ili kasne rezervacije, po cenama nižim od redovnih. Takođe, svi Flixbusovi autobusi su standardizovani i putnicima je tokom vožnje obezbeđen besplatan Wi-Fi, prtljag koji je uračunat u cenu karte, utičnice za struju, piće i grickalice tokom vožnje i toalet.

Da li je vreme za buđenje ostalih domaćih prevoznika?

S obzirom na uslove koji vladaju u našem prevozu, vreme je da domaći prevoznici ozbiljno shvate potrebe putnika i konkurenciju koja je upravo stigla na puteve Srbije. Da li će nefunkcionalni toaleti u vozilima i putnici koji ostaju bez mesta zbog izdavanja većeg broja karata od raspoloživih kapaciteta i dalje biti praksa pojedinih preduzeća? Mi verujemo da je online prodaja autobuskih karata i praćenje popunjenosti vozila u svakom momentu jedino rešenje, kome će ubuduće pristupati svi prevoznici koji budu želeli da opstanu na tržištu 21.veka.

Sve u svemu, ovo je tek početak inovacija koje nastupaju u autobuskom prevozu u Srbiji. Fudeks je prvi koji se odlučio za saradnju sa Flixbusom i to nije nimalo zanemarljiv korak. Ostali prevoznici će dalji poslovni model kreirati u skladu sa efektima koji proizađu iz ove nemačko-srpske saradnje, a jedino oni koji budu spremni na promene mogu očekivati rezultate u budućnosti.

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.