Полазак обједињује комплетно тржиште јавног превоза у друмском и железничком саобраћају пружајући увид у контакт детаље сваког превозника. Постоји и посебан систем „оцењивање превозника“ од стране корисника чиме се будућим путницима пружа верододостојна информација о квалитету услуга превозника. Наши корисници имају могућност коментарисања превозника. Рачунамо на вас у заједничком оцењивању превозника!
Obavezno je štampanje autobuske karte. / It is mandatory to print a ticket.
Na relaciji Pančevo-Kovin ne poštuju vozni red, ne daju objašnjenja za kašnjenja ili češće izostanak polazaka, vrlo često prete vlasnikom i njegovim vezama. Autobuska stanica u Pančevu ne pruža informacije o polascima ovog prevoznika, kažu da nisu nadležni. Ponašanje u skladu sa monošpolom koji imaju na ovu liniju.
Na relaciji Subotica - Pirot uvek kasne, stignu u Jagodinu sa dva sata zakašnjenja, psuju dok voze (osim kad je u busu samo jedan vozač, naravno bez konduktera), staju kod svake pumpe, kod svake bandere...
Neodgovorni vozac. Linijma aleksinac subotica.. Svo vreme vozac jednom rukom drzi volan drugom mobilni i razgovara. Nepostovanje bezbednosti putnika. Sramota za autocodeks preduzeće.
Isao sam sa mojim dekom iz Jagodine za Suboticu za 1. maj 2019. godine i bilo je dva autobusa (Berkhof (BG 973 YL) i Setra (BG 1431 FL)) Setra je isla preko Beograda tj. ,,kao" za Beograd, a Berkhof preko Novog Sada tj. ,,kao" za Novi Sad i Suboticu. Deka i ja smo hteli u Setru, medjutim je vozac rekao da idemo u drugi autobus. I mi smo morali u drugi. Deka je stavio kofer dole u boks, a jam se popeo gore u autobus sa sve gitarom i rancem i vidim nema ni jedne slobodne klupe. Mislio sam se gde da se smestim pa ja dodjem kod jednog coveka i sednem, a ne mogu gore da stavim stvari jer je tamo bila njegova torba. Ja sam nekako seo i drzao gitaru i ranac kao neki dzak. Medjutim covek koji prodaje karte na Jagodini A.S. vice da mozemo da predjemo u drugi autobus tj. u Setru ako nemamo mesta i vecina je preslo u Setru, a koferi su ostali u Berkhofu. Neko nam je otvorio srednja vrata (NE PREDNJA) i mi smo izasli, a ja vidim deku kako jos ceka da udje i ja kazem ,,Deko, ajmo mi u drugi" i ajde mi predjemo u Setru. Ni tamo nije bila ni jedna slobodna klupa, ali smo imali mesta za stvari. I ja i deka se smestimo i krecemo za Suboticu. I jedan covek je isto stavio dole kofer u Berkhof, popeo se gore i nije bilo mesta pa je normalno presao u Setru. Taj covek je sisao u Beograd i video je da nema njegovog kofera, ma da i ja sam zagledao da li je Berkhof iza nas. Medjutim Berkhof nije ni svracao u BG nego je produzio za Novi Sad. Mi koji smo ostavili kofere u Berkhof i presli u Setru smo ih dobili u NS-u. Deka je pitao vozaca Setre da li ce biti pauze u NS, a vozac je video nas kofer na prvim sedistima pa je rekao deki da ne stavlja nista napred jer je taj covek sto je sisao u BG izgubio kofer i deka mu je odbrusio da trebaju da se organizuju bolje. Berkhof je iz NS otisao kuci za Beograd. Nzm sta se desilo s koferom, da li su ga ovi vratili, da li je bio kod cuvara, nzm...
Driver (Beograd-Arandjelovac, 01/09 u 10:00) was extremely rude all the time, and in particular, was insulting my 75 years old mother insinuating that her feet smell!!!!
I believe that such behavior is a shame for company and for the country as well!
Vozac na liniji Beograd-Arandjelivac 01/09 u 10 casova ujutru je bio izuzetno neljubazan i spreman u svakom trenutku da kaze nesto ruzno. Mojoj 75ogosnjijoj majci (koja inace hoda sa dva stapa) je rekao da skloni noge da mi ne stavlja pod nos. Taj mucenik (ipak ga treba zaliti, jer sigurno mu je tesko u zivotu cim se tako ponasa) pokazuje da nema elementarno vaspitanje, da ne postuje putnike, a ni starije osobe. Mislim da predstavlja sramotu i za Auto Kodeks i za drzavu.