Полазак обједињује комплетно тржиште јавног превоза у друмском и железничком саобраћају пружајући увид у контакт детаље сваког превозника. Постоји и посебан систем „оцењивање превозника“ од стране корисника чиме се будућим путницима пружа верододостојна информација о квалитету услуга превозника. Наши корисници имају могућност коментарисања превозника. Рачунамо на вас у заједничком оцењивању превозника!
Gospoda iz autoprevoza studentima svoje opštine NE DAJE studentski popust iako imaju studentske legitimacije i indeks.Kako kažu studentski popust se ostvaruje samo uz povratnu kartu sa glavne stanice.Bruka i sramota, zar su studenti samo studenti na glavnoj stanici uz povratnu kartu.Ovakvim postupcima samo gubite putnike.
Dragana i Biljana skroz u pravu. Redovno ostavljaju putnike cak iako su prodali karte. Znaju da je petkom uzasna guzva jer svi studenti iz NS idu kuci i retko kad se sete da posalju 2 autobusa tako da redovno ispale i ostave ih da 3 sata cekaju sledeci autobus. Uzasni su. Ako imate drugu opciju, NE OKLEVAJTE!
Ovo je sramota pa vi živite od nas. Krajnja neozbiljno putnoci ostavljeni da čekaju. Ako vi neznate gde vam je autobusko stajalište pitajte netreba putnici da izleću ispred njih. Fuj jako bezobrezno. 7. O2 Novi Sad
Autoprevoz ozbiljna firma,mozda se desi problem po nekad ali greskom menadzmenta!
Slažem se sa Biljanom i ja sam danas bila jedna od 12 putnika. Dvadeset godina putujem sa vama a danas stavljam tacku. Krajnje ne ozbiljno.
Sram vas bilo u Zrenjaninu danas u 17 i 45 za Beograd dvanaest ljudi sa kupljenom kartom je ostalo na peronu zato što vi pojma nemate koliko ste karata prodali a koliko mesta imate..
Vaši radnici nisu hteli da nas prime da stojimo i znate šta UPRAVU SU zašto oni da plaćaju kazne što rade za ne organizovanu zaostalu firmu koja ne poštuje svoje kupce!!!! OCENA - Minus 100 LJUDI NE VOZITE SE SA NJIMA