Полазак обједињује комплетно тржиште јавног превоза у друмском и железничком саобраћају пружајући увид у контакт детаље сваког превозника. Постоји и посебан систем „оцењивање превозника“ од стране корисника чиме се будућим путницима пружа верододостојна информација о квалитету услуга превозника. Наши корисници имају могућност коментарисања превозника. Рачунамо на вас у заједничком оцењивању превозника!
Јуче, 12. новембра 2019 године на станици на Бранковом мосту чекала сам аутобус на линији 84 више од 45 минута, тачније од 16.50 до 17.45. Ово је линија на којој су интервали били максиално15-20 минута у шпицу, па ме интересује шта се догађа.
Vozio je danas, 26.08. na liniji 704 vozilo br P41109 oko podne, vozac koji nema osnovnu kulturu. Trebalo ga je nauciti da je njegov zadatak samo da drzi onaj "djevrek" i brine o sigurnoj voznji a ne da glasno komentarise postupke putnika koji mu se ne dopadaju jer oni nisu tu zbog njega vec on zbog njih. Tek sam po izlasku videla da je prevoznik Dumeco. Doticni bi mogao da se ugleda na "kolege" iz GSP