Полазак обједињује комплетно тржиште јавног превоза у друмском и железничком саобраћају пружајући увид у контакт детаље сваког превозника. Постоји и посебан систем „оцењивање превозника“ од стране корисника чиме се будућим путницима пружа верододостојна информација о квалитету услуга превозника. Наши корисници имају могућност коментарисања превозника. Рачунамо на вас у заједничком оцењивању превозника!
Tesko je organizovati prevoz a lako je pisati lose komentare . valjda ce biti bolje nekad ?
Prevoznik je relativno dobar, no poneka vozila su strašna. Ja ne znam, koja budala trebala, da kupi ove naj novije autobuse marke Ikarbus. To i taj Higer je sto puta bolji. Vozio sam se gradskim prevozom u BG od 23. do 25.3. ove godine i osim ovih nesrećnih Ikarbusa se ne mogu žaliti. Samo bi trebalo na linijama više polazaka, jer je red vožnje za takav veliki grad nedovoljan, ali ovo znam, da ne zavisi od prevoznika, ali od grada i BG prevoza.
Na liniju 610 uvedite više polazaka nedeljom
Na liniju 65 uvedite više polazaka subotom i nedeljom
Kompanija je sjajna,ali na liniju 202 uvedite zglobne autobuse i više polazaka
Jos uvek nisu regulisani polasci prvi polasci linije 613.
ГОРАН ВЕСИЋ ЈЕ УНИШТИО ГСП!!!!!!!!!! И не знам да ли сам поменуо да је ГОРАН ВЕСИЋ УНИШТИО ГСП!!!!!!!
Dno dna od prevoznika! Već danima se ne ostvaruju poslednji polasci na liniji 27E!