Polazak.rs
Интернет продаја аутобуских карата за целу Европу
Превозници

Полазак обједињује комплетно тржиште јавног превоза у друмском и железничком саобраћају пружајући увид у контакт детаље сваког превозника. Постоји и посебан систем „оцењивање превозника“ од стране корисника чиме се будућим путницима пружа верододостојна информација о квалитету услуга превозника. Наши корисници имају могућност коментарисања превозника. Рачунамо на вас у заједничком оцењивању превозника!

36300 Нови Пазар
Ive Andrića 77/a
Рецензије
Оцена корисника (237)
(2.08)
Возни парк
Особље
Тачност
Хигијена у возилима
Оцените превозника...
Возни парк
Особље
Тачност
Хигијена у возилима
Mara
11.09.2024.

Veliku neprijatnost je doživela moja porodica,na putu od Crne Gore do Srbije,od vozača Aca. Vozač je vise vodio računa o svojoj udobnosti nego o udobnosti putnika. O ne ljubaznosti da ne pričam.

Srle
07.09.2024.

Za izbegavanje !! Autobusi krševi- svaki put neki kvar, mučenje putnika a pritom nikakvih obaveštenja . Strašno !!

Jelena Pvlovic
19.08.2024.

Najgori

Novica Jokanovic
08.07.2024.

Vec tri godine putujem sa unukama u Gornji Milanovac iz Beograda u 09:45 i povratak iz Gornjeg Milanovca u 14:45 i svaki put imamo problem sa mestima u autobusu iz Gornjeg Milanovca, nema mesta jer autobus bude pun i iako imam povratne karte mesta nema, zvao sam telefonom agenciju u Novom Pazaru i svake godine ni[sta nisam uspio da uradim. Ne znam zasto se prima u autobus vise putnika nego sto ima mijesta, cak voze autobus sa putnicima koji stoje????Interesuje me na koji nacin agencija misli da rijesi ovaj problem????

Nomad
08.11.2023.

Ova firma ima strašno neprijatne vozače i neodgovorne ljude. Desilo mi se da su me zaboravili na benzinskoj stanici u toku puta kada smo pravili pauzu, samo što sam otišao do toaleta, oni odoše kao da sutra ne postoji.
I voze kao manijaci u krivinama, želudac hoće da mi iskoči i da se ispovraćam pošteno, plus na to uključe klimu na temperaturu približnu Sunčevoj pa ti doživiš neku katarzu kada izađeš iz autobusa.

Natasa
02.10.2023.

Katstrofa, mucenje od putovanja Budva-Beograd, magistralnim putevima sa radovima, kruzi se preko N.Pazara...nigde se ne izlazi na auto put...I bez pauza putuje se duze od drugih prevoznika koji normalno prave pauze jer je narodu to potrebno...Ne ide se preko Bijelog Polja direktno na Gostun nego se kruzi preko KOLASINA, MOJKOVCA, BERANA, ROZAJA, N.PAZARA, KRALJEVA KRAGUJEVCA DA BISTE NA KRAJU STIGLI U BG POSLE 15H PUTOVANJA

Veljko
08.08.2023.

Iz Pazara sve uredno,tačno i precizno. Karta do Sutomora (sa povratnom) 4130 dinara, mesta kao i što su označena na karti(kupljena preko "PETRA TRAVEL" agencije). U povratku, autobus stize na vreme, broj na karti se iz nekog razloga ne poštuje, velika gužva i zabuna. Sramota.

Славко
03.08.2023.

Синоним за непоузданост је Озлем турс. Они су на нивоу "фирме Крстић" из "Ко то тамо пева". У Црној Гори продају карте без ограничења и ако напуне аутобус у Улцињу на остале станице не свраћају. Одговор људи из компаније је да вратимо карте на станици и вратиће нам новац. Циркус

Sandra
26.07.2023.

Užas! Autobus putuje iz Crne Gore do Beograda sa pokvarenom klimom na 40 stepeni. Karte za isto sedište duplirane… Nikada više!

Goxy
18.02.2023.

Neprijatno sam iznenadjen. Karta je 200 dinara skuplja od konkurencije (G.Milanovac - Beograd) a numeracija sedista i sedenja ne vaze. Svako sedne gde hoce i ako putujete u paru, naravno da to nije moguce iako ste takve karte kupili.
Takodje, bus je kasnio 15 minuta.

Jana
04.12.2022.

Užas, vozač me izbacio iz autobusa odma na stanici u Novom Sadu jer nisam imala odstampanu kartu, a kupila sam je u ponoc, a kretalo se u 5 ujutru, nisam imala gde da je stampam, najveci problem je sto je vozac bio uzasno neprijatan i nije imao ni malo obzira jer sam student.. Pare ne znam ko ce da mi vrati, ovo mi je prvi put da sam sela u taj autobus i poslednji!!!! Uzas, na svim sajtovima cu ih najlosije oceniti! Ko sve radi kao vozac autobusa ovo je strasno!

seka
15.06.2022.

Putovala sam BGD-Budva odgovarala mi dnevna vožnja.Tražili smo i dobili u Kraljevu pauzu za toalet.Inače je bilo predviđeno u Ušću to je više od četiri sata.Sledeća pauza je bila u Mojkovcu.
Povratak Budva-BGD je bio katastrofa.Kada sam videla da neće u Mojkovcu posle tri sata da pravi pauzu znala sam da nema do Ušća izašla sam u toalet.Vozač mi je pretio da će da ode i rekao da će pauza biti za dva ipo sata.Bila sam vrlo brza još neki su hteli ali ih je on sprečio.Sledeća pauza je bila posle ŠEST IPO SATI od Budve u Ušću.U životu mo niko nije branio da idem u toalet.Mislim da je iživljavanje i da nekome može da pukne bešika i da umre.Mislim da treba na tri sata praviti pauzu.Inače je u povratku vozač bio vrlo drzak i nevaspitan.

Tanja
28.02.2022.

Uzasan prevoznik...Nisu me primili u autobus u Raskoj sa kupljenom kartom 5 dana unapred. Dosao je pun autobus sa desetak putnika koji su stajali i nikoga nije primio. Kaze ima veceras iz Novog Pazara za Podgoricu pa mozete tako.---Necuveno...

Milan, Leskovac
26.08.2021.

Putovao sam od Leskovca do Sutomora planiranih 13 sati (tačni su), ali u jako tesnom rasporedu sedišta (Nema prostora da se nasloniš ni malo, što je za ovako dug put ocena 1).
Neljubaznost osoblja su već svi primetili, npr, nakon pada mraka, vozača 6 puta (slovima: šest puta) putnici moraju da zamole da ugasi svetla...)

Brane
07.12.2020.

Jedan od najgorih prevoznika, menjaju autobus u toku prevoza, vozači loši i neljubazni, autobus si neispravni

Marija
18.09.2020.

Sto se tice vozaca covek je vozio 15 sati, ali sto se tice broja putnika, prepakivanja u toku puta, kasnjenja vise od 2sata...ne bi to trebalo tako..ali cute i voze kako gazda kaze...ne bih opet putovala s njima

Bata
14.09.2019.

Pazite ako kupujete karte preko interneta, zbog netacnog vremena polaska upisanog na karti pobegao mi je autobus. Kontaktirao sam gazdu (069 4600 600) koji kaze da nije bitno sta pise na karti

Sasa
06.11.2018.

Teško smeće od prevoznika

Користимо колачиће за персонализацију садржаја и огласа, пружање функција друштвених медија и анализирање саобраћаја.
Користимо колачиће за персонализацију садржаја и огласа.