Полазак обједињује комплетно тржиште јавног превоза у друмском и железничком саобраћају пружајући увид у контакт детаље сваког превозника. Постоји и посебан систем „оцењивање превозника“ од стране корисника чиме се будућим путницима пружа верододостојна информација о квалитету услуга превозника. Наши корисници имају могућност коментарисања превозника. Рачунамо на вас у заједничком оцењивању превозника!
Bahacenje i bedno ponašanje vozača na liniji 309.Čast izuzecima..ali prema ženi koja je osoba sa invaliditetom,jer je ne daj Bože po pljusku ušla sa psom nošen u naručju (3300 bišon mini vakcinisan sa dokumentima) .Pritom u večernjim satima za jednu stanicu.Pitam se samo koji bi mu argument sem transportera bio da je neko drugi u pitanju bio da ga istrese iz gaća .
Nadam se da cete i u buduće zabošljavati samo ovakve "ljudine"!
CESTO KORISTIM LINIJU 534 RIPANJ - CERAK. MOGU POHVALITI TACNOST I REDOVNOST POLAZAKA. MOJA NAJVECA ZAMERKA JE NA TO STI VOZACI REDOVNO PUSE U AUTOBUSIMA I NE NOSE MASKU, CAK NI ODKAD JE TO POSTALO OBAVEZNO. POZZ.
Izgleda stara prica sa privatnicima Srbiji.Zato soferi beze u inostranstvo.Nasi privatnici neznaju da se ophode sa radnikom,nego ja sam gazda a vi moji robovi.A onda ide ,,nemozes ti mene toliko malo da platis koliko ja mogu malo da radim".Nema nama dugo bolitka u Srbiji.Lako je kazniti radnika,otkaz i zdravo,kako kazniti gazdu za nesavestan odnos prema radniku.Pogotovo Opstinska inspekcija koja slabo radi posao,gradska ok.
OVIM PUTEM, NE ZELIM DA KOMENTARISEM VAS PREVOZ, NEGO VASU POSLOVNU POLITUKU I VASE NEPOSTOVANJE RADNIKA OD KOJIH ZIVITE I KOJI VAM OMOGUCAVAJU DA UZIVATE . DOK VI TIM ISTIM RADNICIMA USKRACUJETE ONO STO SU POSTENO ZARADILI SVOJIM RADOM I ZNOJEM. ZELIM DA VAM SE ZAHVALIM KAO SUPRUGA JEDNOG VASEG RADNIKA KOME NISTE ISPLATILI KES ZA MESEC MAJ , NITI ZARADU ZA JEDANAEST DANA JUNA, A DA NESPOMINJEM NAHNADAU ZA NEISKORICEN GODISNJI ODMOR.
PORODICA MARKOVIC NECE PROPASTI ZA PAR DESETINA HILJADA DINARA,
S POSTOVANJE VESNA MARKOVIC