Полазак обједињује комплетно тржиште јавног превоза у друмском и железничком саобраћају пружајући увид у контакт детаље сваког превозника. Постоји и посебан систем „оцењивање превозника“ од стране корисника чиме се будућим путницима пружа верододостојна информација о квалитету услуга превозника. Наши корисници имају могућност коментарисања превозника. Рачунамо на вас у заједничком оцењивању превозника!
03.07. 2022 povratak iz Makarske, na + 40 u autobusu bez klime, autobus na sprat, oko 70 ljudi. Vozači koji su vozili autobus prema Makarskoj sve pohvale za dvojicu vozača, a vozač koji je vraćao autobus 03.07, po meni takve ljude treba isključiti iz svakog vida saobraćaja. Nikad goru vožnju u životu nisam doživela.
Putovali smo iz Beograda prema Banjaluci 26.4.2019. sa polaskom u 19:30h. Bilo je jako toplo vrijeme. Sada dolazi pakleni dio price. U autobusu je bilo ukljuceno grijanje sve do Bijeljine. Ne obicno blago grijanje, nego zimsko. Vozac nista nije govorio i kad su ga pitali. Kada smo stali na pet minuta, nije nas ni obavijestio da je odmor. Ne znam kako nije bilo moguce iskljuciti svu ventilaciju ako nije dobro radila, nego cekad da pocne duvati hladni bazduh. Nevidjeno.
Jednom mesecno putujem vasim busom za Samac, polazak je iz Bg u 19:30 i ono sto smatram neprihvatljivim u poslovnom smislu je stalno nepostovanje rez sedista koje putnik ima uz kupljenu kartu. Redovna je praksa da putnici sedaju gde stignu uz komentar " da im je vozac rekao" i ukoliko se insistita na svome sedistu, dolazi do rasprava i svadja. Mislim da je to nedopustivo i da se tome treba stati na kraj. Kupljene karte sa rezervacijama se trebaju postovati, jos samo da se toga pridrzavaju i vasi vozaci