Polazak.rs
Интернет продаја аутобуских карата за целу Европу
Превозници

Полазак обједињује комплетно тржиште јавног превоза у друмском и железничком саобраћају пружајући увид у контакт детаље сваког превозника. Постоји и посебан систем „оцењивање превозника“ од стране корисника чиме се будућим путницима пружа верододостојна информација о квалитету услуга превозника. Наши корисници имају могућност коментарисања превозника. Рачунамо на вас у заједничком оцењивању превозника!

Ред вожње / Карте
Железничке линије
-
-
-
Рецензије
Оцена корисника (278)
(3.43)
Возни парк
Особље
Тачност
Хигијена у возилима
Оцените превозника...
Возни парк
Особље
Тачност
Хигијена у возилима
мића
30.11.2019.

Позив за инфорације је лоша прича; најпре вам аутомат декламује које дирке да притиснете па када одаберете да се јави живи човек онда следи "сада сте први на реду, хвала на стрпљењу" па забавна музика и то траје у недоглед а импулси се троше. На крају после десет минута приче да сам први не стигох до живог човека. Врло лоше!

Mladen
08.02.2019.

Prilično sam zadovoljan BG vozom.
Možda nije u odgovornosti BG voza, ali jedine zamerke su to što na pojedinim stanicama nema oglašavanja dolazaka i što su radovi na Pančevcu odavno probili najavljeni rok.
Kome se može napisati žalba u vezi objava dolazaka?

Gordana
28.09.2018.

Koritim duže vreme voz i super je tačan, čist, na relaciji od Ovče nema gužve.
Od kada je uvedena linija do Rušnja uđem u pogrešan voz jer se nerazlikuju, nema oznake, par puta u večernjim satima nisam imala koga da pitam. Putujem do Novog Beograda i ako ja nemogu da razlikujem koji je pravi a idu u razmaku od par minuta neznam kako drugima uspeva. Nekoliko puta sam pomislila da mi sat žuri ili je voz došao ranije i uđem u pogrešan. Mislim i znam par starijih ljudi koji su se odvezli u pogrešnom pravcu.
Molim Vas da ako možete napišete vidljivo da se ne zbunjujemo.
Sa par komšija sam pričala i oni kažu da treba da ima neko u vozu od osoblja ali ja nikad nisam videla nikog.

pomozite
17.09.2018.

duze vremena koristim usluge vaseg prevoza i smatram ga najsolidnijom vezom prigradskih naselja sa centrom grada,zivim u Batajnici,pocetkom radova na pruzi i ukidanjem velikog broja polazaka osecam se odsecenim od grada,koristim jutarnje vozove u 6 i 7 sati ali u njima vlada tolika guzva da kroz kratko vreme,kada zahladni necemo svi moci da stanemo u voz zbog kolicine robe na nama,moze li se kompozicija voza produziti dodavanjem jos vagona ili da krene jos jedan polazak na pola sata,da smanjite guzve,pre neki dan smo proveli u tunelu 45minuta,okaceni o sipke,stari i deca,ljudi su izlazili iz voza u sred tunela,niko nije vodio racuna o putnicima,i za stocne vagone neko se brine.....pobrinite se o sigurnosti putnika,pozdrav

Користимо колачиће за персонализацију садржаја и огласа, пружање функција друштвених медија и анализирање саобраћаја.
Користимо колачиће за персонализацију садржаја и огласа.