Polazak.rs
Интернет продаја аутобуских карата за целу Европу
Превозници

Полазак обједињује комплетно тржиште јавног превоза у друмском и железничком саобраћају пружајући увид у контакт детаље сваког превозника. Постоји и посебан систем „оцењивање превозника“ од стране корисника чиме се будућим путницима пружа верододостојна информација о квалитету услуга превозника. Наши корисници имају могућност коментарисања превозника. Рачунамо на вас у заједничком оцењивању превозника!

Ред вожње / Карте
Железничке линије
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Рецензије
Оцена корисника (433)
(3.40)
Возни парк
Особље
Тачност
Хигијена у возилима
Оцените превозника...
Возни парк
Особље
Тачност
Хигијена у возилима
Lili
19.09.2024.

Zašto se vozna karta nemože kupiti gotovinom na relaciji Beška -Novi Sad.?Zašto prisiljavate ljude da plate kaznu u iznosu od 500 din.koji žele u vozu kupiti kartu ako neko nema Aplikaciju znači li to po vama "Takvog izopštiti iz društva i nema pravo da putuje vozom",
Koji je to Idiot uveo i zašto? Pitam vas,s kojim ciljem?
Zašto ste gradili Železničko Stajalište Beška ako tamo nema žive duše,blagajnice ste otpustili a čovek nemože kupiti kartu za novac,nego maltretirate poštene ljude da plate kaznu ako nemaju aplikaciju za kupovinu vozne karte!
Izazivate gnjev narodni,sram vas bilo!

Саша
28.06.2024.

Воз на линији Овча - Лазаревац често касни, а нема обавештења путницима.Машиновође у Барајеву оставе путнике да чекају док они иду да купе храну.

Djape
12.06.2024.

Naivistiji i najbezbedniji vid prevoza, mnogo nolje od aitobusa svakako! Udobnije i dosta puta brze

IVAN
06.06.2024.

05.06.2024. u 16:20 nije se pojavio voz za Rakovicu, niko nije najavio nedolazak voza i pola ljudi na Tošinom bunaru je ušlo u pogrešan voz u 16:20 jer su mislili da ulaze u voz za Rakovicu!!! Sramota!!!

Sanja
01.04.2024.

Jako često se dešava da se voz ni ne pojavi u predviđeno vreme, niti ko obavesti putnike o tome. Desi se prilika da ćekam voz pola sata da se voz samo ne bi pojavio, dok je sledeci za pola sata-45minuta. Strašno.

Stanislav
22.09.2023.

Jako dobar voz sto se kaze

Andjela
22.11.2022.

Uopste se ne najavljuje NE DOLAZAK i ne saobraćanje voza, ili to urade nakon sto voz uveliko kasni!? Pa ti ako Imas vremena ili ako smes da kasnis usudi se da cekas!? Ne znam tacno koji je posao osoblja koje radi na samim stanicama ako ne da na vreme najavljuju dolazak/ polazak/ otkazane trase

Mario
18.08.2022.

Samo cekam kad ce voz puci na pola ili da propadne sa mosta.

Nemanja
21.11.2020.

Imam samo jednu zamerku, a to je voz na relaciji Beograd-Nis koji polazi u 17:30, bolje da ukinete ovaj voz, starijeg je tipa, ide PRESPORO, nije ni cudo kad na njemu pise made in yugoslavia, zamislite vi da da se truckate u vozu 5-6 ponekada i 7 sati, da li je to normalno ? kao da idem u Bar a ne u Nis, pritom, nema najavljivanja stanica a prozori su tako prljavi da se ne moze ni videti koja je stanica, ako imate srece da sednete pored cistog prozora, onda vecina stanica nema osvetljenje nocu pa se opet ne vidi, a konduktera nigde. Srecom imamo pametne telefone pa moram na google maps da proveravam gde se nalazim, katastrofa. Kad sednem u ovaj voz izlupa me tolika anksioznost da moram da ponesem bromazepam da grickam usput kao cips.

Raki
15.12.2019.

Sta se ovde poboljsalo. Umesto da su stavili Ovca - Batajnica, polazak prvi u 5, 30, pa do 08h, da idu na 15 minuta. Ovo je bruka i sramota. Ima ljudi koji rade na novom beogradu, zemunu ili batajnici od 07h, kako da stigne na posao na vreme. Ko je pravio raspored, taj se nikada nije vozio vozom ili GSP prevozom. Bas bih volela, da mi taj pametnjakovic odgovori sta je mislio kada je pravio raspored. Sramota i bruka. Nista lepo i da pohvalim pametnjakovice ovakve nakaze od rasporeda vozova. Sram ga bilo. Mnogi ce se sloziti na moj komentar.

мића
30.11.2019.

Позив за инфорације је лоша прича; најпре вам аутомат декламује које дирке да притиснете па када одаберете да се јави живи човек онда следи "сада сте први на реду, хвала на стрпљењу" па забавна музика и то траје у недоглед а импулси се троше. На крају после десет минута приче да сам први не стигох до живог човека. Врло лоше!

Mladen
08.02.2019.

Prilično sam zadovoljan BG vozom.
Možda nije u odgovornosti BG voza, ali jedine zamerke su to što na pojedinim stanicama nema oglašavanja dolazaka i što su radovi na Pančevcu odavno probili najavljeni rok.
Kome se može napisati žalba u vezi objava dolazaka?

Gordana
28.09.2018.

Koritim duže vreme voz i super je tačan, čist, na relaciji od Ovče nema gužve.
Od kada je uvedena linija do Rušnja uđem u pogrešan voz jer se nerazlikuju, nema oznake, par puta u večernjim satima nisam imala koga da pitam. Putujem do Novog Beograda i ako ja nemogu da razlikujem koji je pravi a idu u razmaku od par minuta neznam kako drugima uspeva. Nekoliko puta sam pomislila da mi sat žuri ili je voz došao ranije i uđem u pogrešan. Mislim i znam par starijih ljudi koji su se odvezli u pogrešnom pravcu.
Molim Vas da ako možete napišete vidljivo da se ne zbunjujemo.
Sa par komšija sam pričala i oni kažu da treba da ima neko u vozu od osoblja ali ja nikad nisam videla nikog.

pomozite
17.09.2018.

duze vremena koristim usluge vaseg prevoza i smatram ga najsolidnijom vezom prigradskih naselja sa centrom grada,zivim u Batajnici,pocetkom radova na pruzi i ukidanjem velikog broja polazaka osecam se odsecenim od grada,koristim jutarnje vozove u 6 i 7 sati ali u njima vlada tolika guzva da kroz kratko vreme,kada zahladni necemo svi moci da stanemo u voz zbog kolicine robe na nama,moze li se kompozicija voza produziti dodavanjem jos vagona ili da krene jos jedan polazak na pola sata,da smanjite guzve,pre neki dan smo proveli u tunelu 45minuta,okaceni o sipke,stari i deca,ljudi su izlazili iz voza u sred tunela,niko nije vodio racuna o putnicima,i za stocne vagone neko se brine.....pobrinite se o sigurnosti putnika,pozdrav

Користимо колачиће за персонализацију садржаја и огласа, пружање функција друштвених медија и анализирање саобраћаја.
Користимо колачиће за персонализацију садржаја и огласа.