We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic.
We use cookies to personalise content and ads.
Cookies are small text files that can be used by websites to make a user's experience more efficient.
The law states that we can store cookies on your device if they are strictly necessary for the operation of this site. For all other types of cookies we need your permission.
This site uses different types of cookies. Some cookies are placed by third party services that appear on our pages.
We share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners who may combine it with other information that you’ve provided to them or that they’ve collected from your use of their services.
Your consent applies to the following domains: polazak.com
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.
Cookie declaration last updated on 04.04.2018..
Veciti problemi na liniji 68! Bezobrazni, bahati vozaci, preskacu polaske svako malo. Upravo je prosao pored mene na stanici u Bul Zorana Djundjica i uopste nije stao na stanici. To je za ovu liniju kao dobar dan.
Postovani putnici , molimo za razumevanje , hvala !
Kada autobusi sa linije 35 ne poštuju polaske čekaju se između 15 minuta i 1 sat imaju i neke loše autobuse koji nemaju klimu jedan takav autobus je bio na liniji 35 sa garažnim brojem P41640
Vasi vozaci ne postuju red voznje na liniji 68.Desava se da autobusa nema i po sat vremena.Razumem kada je guzva i spic pa se kasni,ali jedan od vasih vozaca gubi vreme,usput stajuci pored trafike da pokupi kafu,na pocetnoj stanici stoji na odmoristu i ne krece cak iako kasni.Mnogi krecu ranije,totalno rasulo.Ova linija ide na pola sata i nama koji zivimo u bloku 70 je jedini vid prevoza,zato kad autobus preskoc polazak ili zakasni,za nas je to katastrofa.
Не знам коме се обратити, шта учинити?!!
Проблем на линији 39. Почетна станица Кумодраж, полазак по реду вожње 05:55, радним даном. Проблем се огледа у томе што „господин"који вози не долази на почетну станицу. Свако јутро касни и уместо да дође на почетну станицу Он скрати линију код Фармацеутског факултета и даље наставља као да ништа није било!!! Шта је са прве две станице???!! Јесу ли оне избачене из реда вожње или је то самовоља једног „господина„?!!!
Molim Vas da bar sa poceten stanice krecu u rdom voznje predvidjeno vreme. Ako 39 po redu voznje sa Slavije polazi u 06.32 kako je onda u to vreme vec kod Fransa? Cesto se desi da nam taj prevoz kada kasnimo 1 minut, zbog presedanja ode ispred nosa i sledeci moramo da cekamo bar 10 minuta. Da li je toliko tesko postovati bar red voznje polazaka, ako ne i kasniju voznju (na stranu to sto voze kao privatne automobile a ne kao sluzbeni autobus)