Polazak.rs
European bus timetables and ticket booking
Operators
Find all Serbian bus operators in one place. Search in our data base and be informed about their contact details. You are able to evaluate the quality of service provided by them as well as to share your experience with us and all users of our web site. Feel free to address your comments to bus operators as all feedback could improve their service. Rate their vehicle fleet, personnel, timetable keeping and cleanness of their buses. The sequence of displayed operators follows the number of active departures from the biggest to smaller operators.
Srbija Tours International
Opinions
Users feedback (45)
(3.81)
Vehicles
Staff
Punctuality
Cleanness of vehicles
Rate the operator...
Vehicles
Staff
Punctuality
Cleanness of vehicles
Nina
13.11.2021.

Sacuvaj Boze. NIKADA vise!!!!!! 2 autobusa su spojili u jedan. Sedimo jedni drugima na glavama. Zena(daleko od gospodje) koja prodaje karte VEOMAAAA NE LJUBAZNA!!!!!

Perica
27.02.2021.

Najgori ste

Miroslava
26.02.2021.

Sto se tice voznje i osoblja nemam prigovora . Internet ne postoji sto je normalno u ostalim autobusima. Dva puta sam putovala sa obitelji i oba puta su voznju narusavali alokoholizirani putnici. Djeca i ostali putnici trpe pojedinca s time da smo udisali alkoholne pare rakije koju je ispijao dobrih 15 sati . Obratite paznju na to .
Mislim da ovo nase zadnje putovanje ovim prijevozom posto se ne vodi briga o ostalim putnicima

Johan
21.11.2020.

Nema interneta .......a reklama postoji????

Nenad
12.01.2020.

Najbolji ste

Danijela
17.12.2018.

Putovala sam par puta sa ovim prevoznikom i bila prezadovoljna uslugom i ljubaznoscu osoblja autobusi su udobni osoblje profesionalno zaista sve pohvale.

Goran
08.12.2018.

Ha, ha. Ovi ljudi sto salju ko je sta najbolje bi bilo da naruce taksi pa posalju stolice ako misle da im je skupo. Jedno je prtljag a drugo je posiljka, steta sto se niste pozalili na cenu kada ste predavali pa da vam vozac vrati.

Aleksandar Djordjevic
20.11.2018.

Hteo bih da mi neko objasni kriterijum naplate prtljaga bez putnika sobzirom da sam poslao kuci sedam stolice i dva kufera i to sve mi je naplaceno 90e ja sam i bolje proso gospodja pre mene je poslala jednu malu i jednu veliku torbu za 60e .I mene zanima dali se zna cenovnik ili to vozaci naplacuju kako im se oce.

Dragica Ilic
01.09.2018.

Postovani,

29.07.2018 putovala sam iz Novog sada do Bremena. Kada sam rezervisala kartu putem telefona, cena je bila 160 eura u autobusu mi je naplaceno 180 eura i receno mi je da je karta poskupela. Kofer je naplacen 3 eura. Devojka koja prodaje karte bila je veoma neljubazna.
14.08.2018 krenula sam iz Bremena, isti kofer je naplacen 10 eura. Gospodja koja je sedela pored mene ima 80 godina i poslali su je na sprat da sedi, a prizemlje je bilo prazno. U Drezdenu nisu dali obavestenje da nema pauza i ostao je jedan putnik. Krenuli su i posle pet minuta otac od tog putnika im je rekao da fali putnik. Bili su ljuti sto moraju da cekaju da se pronadje putnik. Gospodja od 80 godina jedva je silazila niz stepenice i cak su je pomerili da sedenje na sledece mesto, navodno jer je to mesto rezervisano za nekog drugog putnika, a prilikom ulaska u autobus receno je da sedne gde god ko hoce. Do Novog Sad prizemlje je bilo prazno. U Novom Sadu prilikom preuzimanja kofera, nepaznjom vozaca dobila sam udarac u glavu kofera koji je spao. Po dolasku kuci primetila sam da je kofer ostecen. Sa vasom agencijom putujem vec tri godine, ali ponasanje vozaca i osoblja me je razocaralo. Na pauzama cula sam misljenje i ostalih putnika koji su se zalili na njihovo ponasanje i da su cene karata menjane u samom autobusu.

Pozdrav

Dragica Ilic

We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic.
We use cookies to personalise content and ads.