Polazak.rs
Prodaja autobuskih karata
Prevoznici

Polazak objedinjuje kompletno tržište javnog prevoza u drumskom i železničkom saobraćaju pružajući uvid u kontakt detalje svakog prevoznika. Postoji i poseban sistem „ocenjivanje prevoznika“ od strane korisnika čime se budućim putnicima pruža verododostojna informacija o kvalitetu usluga prevoznika. Naši korisnici imaju mogućnost komentarisanja prevoznika. Računamo na vas u zajedničkom ocenjivanju prevoznika!

Recenzije
Osena korisnika (353)
(3.10)
Vozni park
Osoblje
Tačnost
Higijena u vozilima
Ocenite prevoznika...
Vozni park
Osoblje
Tačnost
Higijena u vozilima
Anđela
12.08.2019.

Blagi užas! 2 sata vožnje KG-BG 900 din? Da li to znači da bi BG-NP naplatili preko 2000 din u jednom pravcu? Za koju uslugu tačno? Juče smo se svi kuvali u prevozu, sedišta nisu numerisana (sad pročitah komentar da su brojevi označeni na prozoru-bravo!), ne može se reći da je vozilo u dobro stanju, bez muzike, bez tv-a, a uz neko pištanje vozila koje je trajalo ceo put, i kada je neka gospođa upitala vozača- "Zašto se to čuje?", on je odgovorio-"A sta vas to zanima?" Pa verovatno zato što je zvuk iritantan i probija mozak...Katastrofa!
Navela sam relaciju Beograd-Novi Pazar jer sam poreklom iz N.Pazara i naši prevoznici su za svaku pohvalu, tako da kad znaš kako je biti zadovoljan uslugom prevoznika, ne možeš a da se ne iznerviraš kada naiđeš na ovakve prevoznike.

Aleksa
08.07.2019.

Katastrofalna situacija u busu. Bolje nemojte da se vozite nikada. Osoblje nece da pomogne, svako sedi gde hoce, pustaju vise ljudi nego sto treba u autobus, mesta nisu oznacena.

ivan
17.06.2019.

soferi tuga naplacuju kako oni hoce

Jelena
30.03.2019.

Autobus za Beograd u relativno dobrom stanju. Vozač nadrndan, neprofesionalan. Svi putnici pitaju gde se nalazi numeracija SEDIŠTA, a on "Pa piše vam!". Znate li gde piše? Na prozoru! I to skroz gore. U kom to prevozu numeracija sedišta piše na PROZORU? Napolju i nije toliko hladno, ali je grejanje uključeno na maximum. Natekle su mi i noge i ruke od tolike toplote. Jedva čekam da izađem! Ljudi, ovoliko negativnih recenzija ne ide u prilog firmi. Opametite se!

dacanin
20.01.2019.

Krenem ja za Bg pre nekih 7 dana kada je bio najhladniji dan u godini minus 18 a autobus ovog prevoznika nema grejanje nikada se u zivotu nisam toliko smrzao 0 su cista

Marko
03.11.2018.

Ужасни су, ја сам звао и пријављивао их у министарство саобраћаја (кажу да ће реаговати, од тада прошло годину дана) . Не исправни су, не тачни, не љубазни, аутобуси им прокишњавају (људи апсолутно сам озбиљан ПРОКИШЊАВАЈУ). Управо их чекам већ сат и 15 мин у Новом Саду. Немају резервацију места.
Људи само они који МОРАЈУ нека се возе са њима.

Dušan
05.10.2018.

Katastrofa bre.

Milan
21.09.2018.

Autobus koji saobraca na liniji Beograd-Priboj , u Novu Varos dolazi po redu voznje u 16:15h ; sada je 17:32h a od autobusa ni traga ni glasa. Kad’ god bi pitali na autobuskoj stanici tj info pultu : “Kada ce doci” , dobija se odgovor: ‘sad ce’ . Zaposleni su u neprijatnoj situaciji za zovu vozace , koji su uvek nervozni ...a ko nas pita da li smo mi ‘raspolozeni’ i zasto cekamo toliko. Ta linija nikad ne dolazi na vreme,nikad.

Bojana
05.09.2018.

7.40h-Jos uvek na stanici na Pivari u Kragujevcu,cekajuci autobus za Jagodinu,ciji je polazak planiran u 7h,sta dalje reci? I kome se zaliti i traziti opravdanje za kasnjenje na posao?

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.