Polazak objedinjuje kompletno tržište javnog prevoza u drumskom i železničkom saobraćaju pružajući uvid u kontakt detalje svakog prevoznika. Postoji i poseban sistem „ocenjivanje prevoznika“ od strane korisnika čime se budućim putnicima pruža verododostojna informacija o kvalitetu usluga prevoznika. Naši korisnici imaju mogućnost komentarisanja prevoznika. Računamo na vas u zajedničkom ocenjivanju prevoznika!
Krajnje neprofesionalan odnos prema radnicima koji putuju Bečejprevozom. Konstantne žalbe koje navodno se uvaže i navodno preduzmu da reše probleme sa autobusima pa ne odrade ništa. Klima je katastrofa u duplim autobusima, ali to očito vlasnika firme ne zanima. Njega samo interesuje kako da više zaradi, a da što manje uloži. Mnogi putuju i do 50-60km tako da put traje i po 1 sat i 20 do 30 minuta. A tek "miris" u pojedinima je da se ugušiš. Jedan od duplih autobusa sa kožnim sedištima, koji naravno da nema klimu pa su radnici kao okupani ili uneređeni dok stignu do odredišta, jeste pran, ali očito nisu ostavljena vrata da se to dobro osuši pa je sada "miris" još i gori. Tako da bi moglo još štošta da se nadoda, ali sumnjam da će to išta doprineti do poboljšanja uslova putovanja. U glavnom ocena je veoma niska za takvu jednu, navodno, ozbiljnu firmu.