Polazak objedinjuje kompletno tržište javnog prevoza u drumskom i železničkom saobraćaju pružajući uvid u kontakt detalje svakog prevoznika. Postoji i poseban sistem „ocenjivanje prevoznika“ od strane korisnika čime se budućim putnicima pruža verododostojna informacija o kvalitetu usluga prevoznika. Naši korisnici imaju mogućnost komentarisanja prevoznika. Računamo na vas u zajedničkom ocenjivanju prevoznika!
Sramota
U ovoj zemlji sve je moguće. Slažem se sa svim prethodnim komentarima i još bih dodao tehničku neispravnost vozila. Nekoliko puta sam se vozio i ,a isto toliko je bilo kvarova na Busu i čekanja po nekoliko sati da se popravi...nemaju ni potreban alat. Treba više zalaganja da bi se održavala jedna takva putna destinacija ,kao što je Beč. Postoje i drugi prevoznici.
Sve u svemu sacuvaj boze,od cistoce preko osoblja pa sve do vozila! Treba mu se oduzeti pravo na liniju
nema reda u rasporedu mesta(ne vodi se racuna o broju sedista nego ulazi se kao ovce u "toru",cistoca nije bas na zavidnom nivou kao i WC u busu,mnogoje nas koji putujemo veoma cesto ali razmisljamo o promeni drugog prevoza.
Pozdrav osoblju u nadi da ce poboljsati sveukupni uslovi!
Nema internet