Polazak objedinjuje kompletno tržište javnog prevoza u drumskom i železničkom saobraćaju pružajući uvid u kontakt detalje svakog prevoznika. Postoji i poseban sistem „ocenjivanje prevoznika“ od strane korisnika čime se budućim putnicima pruža verododostojna informacija o kvalitetu usluga prevoznika. Naši korisnici imaju mogućnost komentarisanja prevoznika. Računamo na vas u zajedničkom ocenjivanju prevoznika!
Da ima zakona u zemlji ne bi bilo prodaje više karata za jedno sedište, pa ko prvi ili ko jači. Višesatno stajanje pri brzini od preko 100 km/h. Šta ako se naglo zakoči? I bez udesa su životi putnika ugroženi. Zašto su autoprevoznici pod protekcijom za ovakve stvari u odnosu na vozače auta, koji ne stignu da vežu pojas? Valjda je veća odgovornost "profesionalnih" vozača za desetine poverenih života? Sramota i za prevoznika i za one što ga ne kontrolišu.
5.Januara Beograd Krusevac, autobus pun a vizaci su dodatno primili jos 10 putnika minimum koji su ljudima sedeli na glavi.
Uzas,a da ne pricam o krsenju zakona.
Povratna karta vazi samo mesec dana, takodje nerealno.
Sramota, prodali vise karata nego mesta, pa su ljudi stajali zajedno sa mnom. Sedišta nisu numerisana i ko sedne prvi njegovo mesto,užas...i onda naravno svi sede sami... Autobusi skroz korektni.Osoblje moze bolje.
Svetla tokom celog puta...
Osoblje neljubazno...
Izuzetno neljubazni, informacije ne postoje, stari autobusi. Putovati s njima samo u slucaju krajnje nuzde.