Polazak objedinjuje kompletno tržište javnog prevoza u drumskom i železničkom saobraćaju pružajući uvid u kontakt detalje svakog prevoznika. Postoji i poseban sistem „ocenjivanje prevoznika“ od strane korisnika čime se budućim putnicima pruža verododostojna informacija o kvalitetu usluga prevoznika. Naši korisnici imaju mogućnost komentarisanja prevoznika. Računamo na vas u zajedničkom ocenjivanju prevoznika!
Jako loša firma, osoblje jako neljubazno. Naplaćuju dodatnih 1€ po torbi a ne daju raĉun za to.
Najgori mogući prevoz,osoblje jako drsko i neljubazno!Prema djeci se ponašaju kao prema kriminalcima ,uhode ih da nešto ne pojedu,a higijena u samom autobusu užas!Izbegavati u širokom luku!
Osoblje krajnje neljubazno, dobacivanje nepotrebnih komentara i manjak komunikativnih sposobnosti. Sve u svemu ravno nuli. Užas!
Osoblje bezobrazno i nevaspitano! Neprijatan ton ka putnicima, uzasno ponasanje. Studenti nemaju prava na studentske karte u toku junskih i septembarskih rokova vec ih placaju po punoj cijeni. Prtljag se naplacuje iz jednog pravca ka drugom, ali obrnuto ne. Higijena ravna nuli, vecina sjedista nefunkcionalna. Uzas i katastrofa.
Higijena autobusa užas, osoblje autobusa neprijatno i bezobrazno. Studentske karte naplaćuju kao punu cijenu bez studentskog popusta. Autobus rijetko kad stigne na određenu stanicu u predviđeno vrijeme.
Osoblje postrojava putnike kao djake. Ton i nastup uzas. Ne dozvoljava se putnicima da sede na svoja mesta vec ih vozaci razdvajaju i smestaju kako odluce. Usputna skupljnja slepih putnika van stanica i voznja na sedistima koja smo platilli a na kojima ne mozemo sedeti. Proizvoljne i dugotrajne pauze. Polomljen inventar. Nikad vise Drum
Nikad nikad nikad vise ovim prevoznik! Autobus neudoban, bez dovoljno mesta za noge, jezivo zaista. Ko moze da izbegne nema izbegne.