Polazak.rs
Internet prodaja autobuskih karata za celu Evropu
Prevoznici

Polazak objedinjuje kompletno tržište javnog prevoza u drumskom i železničkom saobraćaju pružajući uvid u kontakt detalje svakog prevoznika. Postoji i poseban sistem „ocenjivanje prevoznika“ od strane korisnika čime se budućim putnicima pruža verododostojna informacija o kvalitetu usluga prevoznika. Naši korisnici imaju mogućnost komentarisanja prevoznika. Računamo na vas u zajedničkom ocenjivanju prevoznika!

6000 Ohrid
Pitu Guli 4
Red vožnje / Karte
Međunarodne linije
Recenzije
Ocena korisnika (31)
(3.89)
Vozni park
Osoblje
Tačnost
Higijena u vozilima
Ocenite prevoznika...
Vozni park
Osoblje
Tačnost
Higijena u vozilima
Tomislav
09.06.2022.

Ovu firmu sam koristio za prevoz još od druge polovine 60-tih godina prošlog veka, na relaciji Beograd-Ohrid. Ali, primetno je da se neki vozači se vrlo bahato ponašaju. Iako je zabranjeno pušenje cigara u autobusu tokom vožnje, vozači ne haju za tu zabranu i pripaljuju cigaretu kad im se prohte. Dana 04.juna 2022.godine, u autobusu "Galeb"- Ohrid na relaciji Beograd - Skopje - Ohrid, vozač je nakon pola sata vožnje od polaska iz Skoplja, zapalio cigaretu, nekako sam otrpeo taj dim. Ali, već posle pola sata spremao se da zapali sledeću cigaretu.Lepo je zamoljen da tone čini, no on je molbu ignorisao i ipak zadimio unutrašnjost autobusa. Na povratku u Srbiju, dana 08.juna 2022.godine, pre polaska autobusa na istoj relaciji Ohrid -Skopje - Beograd, obratio sam se šefu stanice u Ohridu i pokazao mu snimak od 04.juna na kom se vidi bahatost vozača -pušača,kakopušitokomvožnje i zamolio da se to više ne dogadja. Ali,za volanom, opet onaj isti vozač koji je 04.juna "dimio" u autobusu. Nakon 40minuta od polaska iz Ohrida, vozač je zapalio cigaretu.Hteo sam da snimim i tu bahatost, ali me je vozač-pušač preduhitrio i izbacio telefon iz ruke koji je pao na pod autobusa. Kao putnik,učinio sam ono šta sam mogao da zaštitim svoje zdravlje od takvih vozača-pušača-divljaka. Menadžment ove firme mi duguje, ne izvinjenje nego povraćaj novca za kupljenu povratnu kartu (0306 1449 14960-03151083 i 084 ukupne cene7.380,00 dinara srpskih) koju sam platio skuplje nego da sam se prevozio WIZZ air avionom,. a takodje i cenu telefona REDMI NOTE 10 -5G, koji košta 22.500,00 dinara srpskih.
Dragi moji ovo je moralo da se napiše jer je bezobrazluk bio "prejak".

Dajana
19.08.2019.

Upravo smo se vratili iz Ohrida- prevoznik "Galeb". Posle ove voznje dodje mi da vise nikada ne krocim nogom u autobus. Izrazito neljubazno I drsko "osoblje" Koji svoje frustracije iskaljuju na putnicima. Prva pauza je bila nakon devet sati puta. Kasnili smo u Beograd sat vremena jer se vozac tri puta vracao u Tetovo. Dosli smo na kruzni u Tetovu pa se tu okrenuo I nastavio put naplatne rampe pa je dosao do iste I ponovo se vratio u Tetovo jer je zaboravio putnike sa stanice. Jedina kompanija koja nema popust na studente I gdje se torbe ne naplacuju (u slucaju da torba nestane, ne mozete dokazati da je nema) . Sve u svemu moj topli savjet je da ih zaobidjete u sirokom luku. Pozdrav!

Ana
31.07.2019.

Sve pohvale za osoblje Galeba,tj.šofere na liniji Ohrid-Beograd,za polazak 30.7.2019. u 17.45h.Često putujem ali ovako profesionalna i odgovorna vožnja,sa kulturnim i ljubaznim šoferom se danas retko doživi.Atmosfera opuštena,prijatna,muzika diskretna,prefinjena,putnici zadovoljni.Mislim da se zove Goran i još jedan koji je ušao u Skoplju.Svaka Vam čast ljudi i kamo sreće da su svi takvi kao vi ! Nažalost ovakvi nam odlaze jer su tamo negde mnogo bolje plaćeni...

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.