Polazak objedinjuje kompletno tržište javnog prevoza u drumskom i železničkom saobraćaju pružajući uvid u kontakt detalje svakog prevoznika. Postoji i poseban sistem „ocenjivanje prevoznika“ od strane korisnika čime se budućim putnicima pruža verododostojna informacija o kvalitetu usluga prevoznika. Naši korisnici imaju mogućnost komentarisanja prevoznika. Računamo na vas u zajedničkom ocenjivanju prevoznika!
Cena karte je preskupa. Autobus jako prljav, sve je staro, korodiralo i imate utisak da ce u svakom trenutku nesto da padne. Da ne pričam sto autobus jedva krenebi sto vozac jedva ubaci u drugu brzinu, kao da ce svakog trenutla da stane.
Ukoliko mozete izbegnite voznju ovim prevoznikom.
Najgori prevoznik! Kasne uvek, nekad i po 45 min. Dok putnik ode do wc a oni odu bez njega iako ih uredno pitao i javio im se. Prljava sedista, smrdi. Cene astronomske. Osoblje neljubazno.
kasne, preskupi, ne staju na autokom, ne preporucujem
Nikako ne preporucujem, cene preskupe, a usluga vozaca katastrofalna.
Osoblje dno dna.
Zadnji put kada smo bili , ono za propustanje vazduha gore, totalno otvoreno , rupa maksimalna, ovi sto sede u sredini pokisnu jer prokisnjava svuda po sredini , a kad ide uz blagu uzbrdicu imas osecaj da ce motor da rikne kolko se napreze (Na zadnjem sedistu ti se lepe patike dole od vrucine motora)
Katastrofa, osoblje nula, prljavo, smrde. Kasne mnogo
Cene su kao da služe ručak u vozilima.....
Za vozno osoblje kao i za poštovanje putnika
SVE POHVALE
Da sam mogao da ocenim sa nula zvezdica to bih i uradio kao i većina onih koji su dali ocenu. Ne poštuju red vožnje (uvek kasne), drski su i bezobrazni (svađaju se sa putnicima), i često psuju putnike.
Neverovatno prljava vozila, ali zaista za nevericu. Osoblje krajnje drsko i nezainteresovano za udobnost putnika (krajnja “ku*cobolja”). Osim tacnosti sve ostalo nula.
Redovna linija Vranje kriva Feja autobus poredu vožnje u 6.10 a dolazi u 6.50 privatnik uzima putnike a Kavim ide sa 1 ili 2 putnika neodgovornost i ne poštovanje putniksĺ