Polazak objedinjuje kompletno tržište javnog prevoza u drumskom i železničkom saobraćaju pružajući uvid u kontakt detalje svakog prevoznika. Postoji i poseban sistem „ocenjivanje prevoznika“ od strane korisnika čime se budućim putnicima pruža verododostojna informacija o kvalitetu usluga prevoznika. Naši korisnici imaju mogućnost komentarisanja prevoznika. Računamo na vas u zajedničkom ocenjivanju prevoznika!
Najgori prevoz koji sam videla u životu počev od higijene, osoblja, tačnošću. Nekultura vozača i konduktera. Da mogu i na krov bi stavili putnike samo da pokupe pare. Što lepo ne kažu putnicima da nema mesta, ko hoće da stoji može. Naplate kartu i putnici im stoje od Beograda do Kraljevo.
Ok
Velika zamerka za osoblje.
Prevoz je bio uzasno prljav, prozori skroz masni i zamagljeni, sedista prasnjava sa talogom prljavstine, po podu je bilo suvog blata i mrvica, zavese isflekane i ceo autobus je smrdeo na neku budj i vlagu. Dobila sam mokro sediste iznad kog je nesto kapljalo. Cekali smo popravak autobusa sat i po vremena, vozaci koji su inace u obavezi, nisu ponudili neki drugi prevoz kao zamenu. Posada je bila neljubazna, na zaljenje o mokrom sedistu dobila sam samo smeh i reci pa dobro. Posada je neodgovorna i laze, nemaju gram saosecajnosti, bahati su. Svi su platili punu cenu karte, ni za sta. Usluga APSOLUTNA NULA, HIGIJENA NULA, TACNOST NULA, OSOBLJE NULA. Ne preporucujem nikome ovakve voznje, sa uzasnim iskustvima. Ovako neodgovoran i povrsan pristup radu treba da se regulise.