Polazak objedinjuje kompletno tržište javnog prevoza u drumskom i železničkom saobraćaju pružajući uvid u kontakt detalje svakog prevoznika. Postoji i poseban sistem „ocenjivanje prevoznika“ od strane korisnika čime se budućim putnicima pruža verododostojna informacija o kvalitetu usluga prevoznika. Naši korisnici imaju mogućnost komentarisanja prevoznika. Računamo na vas u zajedničkom ocenjivanju prevoznika!
Moje do sada najgore iskustvo sa jednim prevoznikom koji vozi iz Nemacke za Srbiju. Moj polazak je bio planiran za 30.06. u 17h. Prvo je vreme polaska bilo pomereno sa 10 na 17h , a nakon vise razgovora sa gospodjom Jasnom i vise poziva predstavnistva Panonija busa na dan polaska i uveravanja da autobus stize na vreme, cekala sam sat i po na glavnoj autobuskoj stanici u Berlinu, da bih u 18.30 dobila poruku na Viberu od gospodje Jasne da toga dana nema polazaka i da je sledeci planiran u cetvrtak. Veliki neprofesionalizam.