Polazak objedinjuje kompletno tržište javnog prevoza u drumskom i železničkom saobraćaju pružajući uvid u kontakt detalje svakog prevoznika. Postoji i poseban sistem „ocenjivanje prevoznika“ od strane korisnika čime se budućim putnicima pruža verododostojna informacija o kvalitetu usluga prevoznika. Naši korisnici imaju mogućnost komentarisanja prevoznika. Računamo na vas u zajedničkom ocenjivanju prevoznika!
Zbog čega Vaši vozači koriste mobilne telefone dok voze?Dešava se često, fotografisacu kao dokaz. Ako ne čuvaju svoje živote,trebalo bi da se sete da su naši životi u njihovim rukama.
Najbolji prevoznik na relaciji Novi Sad-Loznica.
Poštovani, živim na Letnjikovcu u blizini okretnice Nikole Tesle i imam potrebu da stavim primedbu na ponašanje vašeg vozača. Naime, vozač koji je jutros bio na liniji Letnjikovac Jevremovac redovno polazi sa stanice 5 minuta ranije bez obzira što je upitan kada polazi. Na stanici je bio u 7h i 11 minuta a otišao je u 7h i 15 minuta. Vreme njegovog polaska je u 7h i 20 minuta. Trčala je jedna starija žena, mahala je devojka, psovala su dva čoveka pedesetak metara iza njega. Nije stao. Otišao je sa stanice 5 minuta ranije, otići će sa sledeće ranije, pa sa sledeće i tako redom a vi ćete gubiti putnike zbog nesavesnog vozaca. Vi ste na gubitku, a on ce svakako dobiti platu. Napominjem da ovo nije prvi put. Svako dobro.
Postovani,
Da li postoji mogucnost uvodjenja dodatnog polaska iz Jevremovca za Letnjikovac, jer izmedju 3 i 5 nema polazaka? Zaposleni iz Galeba imaju problem sa vracanjem kuci, posle prve smene.
Srdacan pozdrav
zasto kao redovan student nemam popust od 50 posto na relaciji dublje-sabac
Godinama putujem sa Vama, odlicni ste.