Polazak objedinjuje kompletno tržište javnog prevoza u drumskom i železničkom saobraćaju pružajući uvid u kontakt detalje svakog prevoznika. Postoji i poseban sistem „ocenjivanje prevoznika“ od strane korisnika čime se budućim putnicima pruža verododostojna informacija o kvalitetu usluga prevoznika. Naši korisnici imaju mogućnost komentarisanja prevoznika. Računamo na vas u zajedničkom ocenjivanju prevoznika!
Veoma sam ne zadovoljna. Linija u 11:10 Beograd-Novi Sad kaze da stize u 12:45, autobus je u 12:42 upravo usao u Indjiju, sto znaci da u Novi Sad ne stize pre 13:15. U odredjenom trenutku sam upitala vozaca koji je razlog ovolikog kasnjenja, a veoma “fin” gospodin mi je rekao “ ovo nije avion, pa da preletimo.., Nisam ja madjionicar..” Ne preporucujem zaista nikome ici sa ovim prevoznikom, moje iskustvo je strasno...