Полазак обједињује комплетно тржиште јавног превоза у друмском и железничком саобраћају пружајући увид у контакт детаље сваког превозника. Постоји и посебан систем „оцењивање превозника“ од стране корисника чиме се будућим путницима пружа верододостојна информација о квалитету услуга превозника. Наши корисници имају могућност коментарисања превозника. Рачунамо на вас у заједничком оцењивању превозника!
Autobus pun, kontrolor sedi a putnici stoje. Divno!!!!
Kakvo stelovanje ocena i komentara. Samo kod vlasnika Dunavprevoza SNS danila je ovo moguce... Krs busevi, nema reda voznje, vozni park SMESAN, osoblje nista posebno i pogledajte samo te hvalospeve i ocene. Majko bozija...
Kao prevoznika Vas molim da resite polaske nedeljom N.SAD-VRBAS i vratite autobus sa polaskom u 13h.
Hvala.
Имате јако велика кашњења, нетачност у полацима, нељубазно особље. Потпуно игнорисање путника из Равног Села . Линије Нови Сад - Равно Село практично не постоје, без преседања, где се дешава да крену са закашњењем из Равног Села по 10 минута, па аутобус који креће из Врбаса за Нови Сад оде , не сачекавши путнике из Равног Села. Радници бицикловима иду до Змајева као за време 2. дведског рата. Важно је да држите монопол у нашој Општини Врбас, а деца која иду у другу смену и радници немају практично превоз до Новог Сада или чекају по 55 минута у Змајеву и по највећој зими. Одговорно тврдим да никад горег превозника нисмо имали на нивоу Општине Врбас, а возим се 30 година јавним превозом. Практично на сваком поласку имате контролоре, а ко контролише вас, и ваш нерад, кашњења и неполаске без најаве ? Само вам је профит у глави, никако професионалност. О НИВОУ ЗАШТИТЕ ДА НЕ ГОВОРИМ, РЕТКИ ПОЛАСЦИ, ПА АУТОБУСИ КРЦАТИ. Често неможемо добити повратну карту Равно Село-Нови Сад , јер купујемо карту у Змајеву, пошто возач нема ролну за карте , па плацамо 2 релације у повратку. Возачи целим путем гунђају како су им мале плате, преседне ти путовање. Разговарала сам и са диспечером и са Власником фирме до којег је практично немогуће доћи. Изузетно арогантни и незаитересовани људи који се понашају као да не раде у тој фирми. Пребацују те са телефона на телефон а нико није заитересован да реши случај. 30 км нисте способни да повежете и молим Бога да дође неки способан превозник уместо вас. Срам вас било . Врхунска нестручност и нељубазност, а о посвећености да и не говорим. Молим вас идите из наше Општине и уступите место некоме који жели да ради , и поштује професионализам, а не само профит, непоштујући ни мере заштите ни потребе путника.
Zahvaljujem na obnovi linije Bačka Palanka - Neštin.
Izuzetno ljubazno i predusretljivo osoblje, busevi sasvim ok. Sve pohvale!
Previse skupa karta Novi Sad -Indjija