Az oldal sütiket használ, hogy személyre szabja az oldalon megjelenő tartalmat és reklámokat, hogy elérhetővé váljanak a közösségi média funkciók, és hogy elemezzük a weboldal forgalmát.
Az oldal sütiket használ, hogy személyre szabja az oldalon megjelenő tartalmat és reklámokat.
A sütik kis méretű szöveges fájlok, amiket a weboldalak arra használnak, hogy javítsák a böngészési élményét.
Az érvényes jogszabályok alapján tárolhatunk olyan sütiket a böngészéshez használt eszközén, amik létfontosságúak a weboldal működéséhez. Bármilyen más típusú sütihez az Ön beleegyezésére van szükség.
Ez az oldal különböző típusú sütiket használ. Néhány sütit olyan külső szolgáltatások használnak, amelyek megjelennek az oldalon
Beleegyezése a következő tartománynevekre vonatkozik: polazak.com
A létfontosságú sütik elengedgetetlenek a weboldal működéséhez. Olyan alapvető funkciókat biztosítanak, mint például a bejelentkezés, vagy kosárba rakás webáruházak esetében. A weboldal nem működne megfelelően ezen sütik hiányában.
A beállítás sütik lehetővé teszik, hogy a weboldal megjegyezze, hogy például milyen nyelven böngészi az oldalt, vagy hogy melyik régióból nézi azt.
A statisztikai sütik névtelen adatgyűjtéssel teszik lehetővé a weboldal tulajdonosai számára, hogy elemezni tudják a weboldal használatát.
A marketing sütik célja, hogy a felhasználókat több weboldalon keresztül kövessék. Ennek az a célja, hogy olyan reklámokat tudjunk megjeleníteni felhasználóinknak, amelyek relevánsak és érdeklik őket, és ezáltal értékesebbek a kiadóknak és külső reklám szolgáltatóknak.
A süti nyilatkozatunk utoljára 2018.04.04.-án lett frissítve.
Ред вожње заборављен пре другог светског рата. Ученици чекају аутобусе који или касне или долазе раније (крећу са станице према расположењу возача).
Возачи некултурни до крајњег нивоа. Не примају путнике уколико имају крупан новац.
Хигијена на нивоу штале.
Цена услуге као да се возимо у возилима од злата са личним стјуардима.
Све у свему свесни су свог монопола и баш их брига да побољшају услугу.
Neprofesionalan odnos prevoznika prema deci i ljudima koji putuju u školu i na posao, i kojima je u prevozu bitan svaki minut. Naravno, nije korektno ni prema ostalima jer svi plaćamo uslugu koja nimalo nije mala, a za uzvrat se ne dobija skoro pa ništa.
Degutantno je i spominjati da autobusi kasne i po pola sata. U jednom civilizovanom društvu tako nešto ne bi trebalo da se dešava. A sve češće se čuje *ne može im niko ništa, imaju monopol*. Sramota.
Autobus pun, kontrolor sedi a putnici stoje. Divno!!!!
Kakvo stelovanje ocena i komentara. Samo kod vlasnika Dunavprevoza SNS danila je ovo moguce... Krs busevi, nema reda voznje, vozni park SMESAN, osoblje nista posebno i pogledajte samo te hvalospeve i ocene. Majko bozija...
Kao prevoznika Vas molim da resite polaske nedeljom N.SAD-VRBAS i vratite autobus sa polaskom u 13h.
Hvala.
Имате јако велика кашњења, нетачност у полацима, нељубазно особље. Потпуно игнорисање путника из Равног Села . Линије Нови Сад - Равно Село практично не постоје, без преседања, где се дешава да крену са закашњењем из Равног Села по 10 минута, па аутобус који креће из Врбаса за Нови Сад оде , не сачекавши путнике из Равног Села. Радници бицикловима иду до Змајева као за време 2. дведског рата. Важно је да држите монопол у нашој Општини Врбас, а деца која иду у другу смену и радници немају практично превоз до Новог Сада или чекају по 55 минута у Змајеву и по највећој зими. Одговорно тврдим да никад горег превозника нисмо имали на нивоу Општине Врбас, а возим се 30 година јавним превозом. Практично на сваком поласку имате контролоре, а ко контролише вас, и ваш нерад, кашњења и неполаске без најаве ? Само вам је профит у глави, никако професионалност. О НИВОУ ЗАШТИТЕ ДА НЕ ГОВОРИМ, РЕТКИ ПОЛАСЦИ, ПА АУТОБУСИ КРЦАТИ. Често неможемо добити повратну карту Равно Село-Нови Сад , јер купујемо карту у Змајеву, пошто возач нема ролну за карте , па плацамо 2 релације у повратку. Возачи целим путем гунђају како су им мале плате, преседне ти путовање. Разговарала сам и са диспечером и са Власником фирме до којег је практично немогуће доћи. Изузетно арогантни и незаитересовани људи који се понашају као да не раде у тој фирми. Пребацују те са телефона на телефон а нико није заитересован да реши случај. 30 км нисте способни да повежете и молим Бога да дође неки способан превозник уместо вас. Срам вас било . Врхунска нестручност и нељубазност, а о посвећености да и не говорим. Молим вас идите из наше Општине и уступите место некоме који жели да ради , и поштује професионализам, а не само профит, непоштујући ни мере заштите ни потребе путника.
Zahvaljujem na obnovi linije Bačka Palanka - Neštin.
Izuzetno ljubazno i predusretljivo osoblje, busevi sasvim ok. Sve pohvale!
Previse skupa karta Novi Sad -Indjija