Полазак обједињује комплетно тржиште јавног превоза у друмском и железничком саобраћају пружајући увид у контакт детаље сваког превозника. Постоји и посебан систем „оцењивање превозника“ од стране корисника чиме се будућим путницима пружа верододостојна информација о квалитету услуга превозника. Наши корисници имају могућност коментарисања превозника. Рачунамо на вас у заједничком оцењивању превозника!
Osoblje naplaćuje paket iz prijepolja 1000 din ....sramota i bruka....nikad više
Najgori prevoznik u Srbiji. Autobusi kasne. Skupi su. Neljubazni. Najgore putovanje koje sam imao u životu. Ovaj prevoznik ne zaslužuje dozvolu za to.
Kasni 40 minuta, trebali smo da stignemo u 15:45, stigli u 16:30
Relacija... Ražanj - Aleksinac - Niš, autobus kasni po 30 min uvek.
Da li normalno da po ovoj vrucini ne radi klima u busu? Vazduha nemamo, ovo je ne humalno u danasnje vreme, putujemo od Zlatibora do Beograda.
Jednom recju UZAS.
Šaljete neispravne autobuse na relaciji Zlatibor - Užice. Pritom, ne šaljete zamenu, već čekamo sledeći autobus, po redu vožnje.
Gagara brat poslao vrhunski bus, relacija Beograd-Zlatibor, put se ne oseti, brzo i udobno kao u avionu.
Svaka cast za vozaca koji je pravi Sumaher, i pre svega dzentlmen i gospodin.
Zivi bili svi u kompaniji Gaga i samo nastavite tako, a ljubomorne duse mogu samo... Sportski pozdrav!
Subota 22.januar. Polazak sa Zlatibora u 10. Zaledjen gepek nisu mogle da se stave stvari da se sidje na Adi. U autobusu je bilo toliko hladno i opet odgovor da se nešto zaledio. Na stanici u BG nisu hteli vozači da pomognu da se iznesu stvari, a bilo je starijih ljudi. Kažu nije njihov posao. Jedna ruka u džepu, u drugoj cigara.
Napolju 45 stepeni u busu za deset više a klima radi po vozačevom mišljenju... Procenite sami ko je lud.
Sad sam putovao sa vama i nikada vise. Autobus se ljulja toliko da su svi pitali da stanemo, kao na felnama da se vozis. Hvala Bogu pa je klime bilo. Toliko je udobno bilo da sam morao da se napijem da bi preziveo put Beograd- Prijepolje.
Na svakom putovanju na Relaciji Beograd - Užice se pokvario autobus. U jednom danu 3 puta pukne guma i voze po autoputu od 10km/h bez prethodne najave šta se tačno desilo. U Ljigu na zameni gume ne dolazi vulkanizer i sveukupno nebezbedno putovanje traje 6h vožnje. Ne krivim vozače VEĆ NEODGOVORNOG PREVOZNIKA KOME JE BITNO DA SKUPO NAPLATI CENU KARTE A NE UME DA OBEZBEDI VOZILA ZA PUT I ORGANIZACIJU. Da ne pominjem da su nas često izbacivali iz autobusa jer je po nekoliko putnika dobijalo isti broj sedišta i nije bilo mesta za sve, a novac ne vraćaju!!! NAJGORI STE!
Sram Vas bilo
Autobus je sasvim korektan. U minut tačan. Ne znam zasto toliki hejt.
Najgori prevoznik, neljubazni i nekulturni vozaci - sve u svemu jedna prava lokalna seljacka firma!
Seljačka firma. U autobusima je prljavo kao da smo u Bangladešu. Fuj... Koroan Vam ne gine ako budete putovali sa njima...
Seljacka firma _ skolski primer. Neljubazni bahati drski .......
Upravo danas sam doputovala u NIS iz Uzica sa Gagom. Nije mi jasno kako je autobus prosao tehnicki pregled. Mislila sam da ce cautobus da se raspadne. Ispod mojih nogu buka I udaranje su bili nemoguci. Vibracija od udara metala su uticala na vrat I glavu gde sam dobila bolovi. Takodje sam pomislila da ce se prozor odvaliti. Buku sam snimila I nameravam snimak proslediti.
Nadam se da cete se zatvoriti do 2021!!!
Bahati, bezobrazni nekulturni. Upravo putujem iz N. Varoši, gde sam kupio rezervaciju i kartu za polazak u 10.40. Pri ulasku u autobus vozać saopštava da sedneđ obavezno na rezervisano mesto. Međutim na mom mestu sedi bahati mladić sa ženom, koji meni i starijoj ženi koja je imala susedno mesto kaže da ga je tu smestio vozač i da ne želi da se pomeri. Pada rasprava, teške reči, uvrede koje upućuje dotični sileđija. Iako sam teško bolestan (sepsa, septičli šok, šest operacija za četiri meseca) vaš vozač je totalno nezainteresovan da reši problem. Zato imate ovoliko negativnih komentara. Ovaj problem i mejl proslediću na adrese ljudi na funkcijama koji su zaduženi za saonraćaj i zaštitu prava potrošača i putnika. Nadam se da će neko reagovati na maltretiranje i zlostavljanje vaših putnika.
Najgori ste!
postovani,
u svom zivotu od 32 god. nisam putovao sa losijim vozacima jos gorim autobusima 19.08.sam se vratio sa zlatibora i nikada gore iskustvo nisam imao vozaci su bahati neljubazni novim putem sam putovao 5 sati ,da je imalo vlasti i zakona ne bi vozili ni zaprezna kola cak i to im ne bi dao da voze jer vredjam plemenitu zivotinju tj. konje. Ne postoji rec ili recenica kojim bi opisao ovo sta god da je prevoznik ili ...bruko najvecaaaa NIKAD VISEE !!!
Sramota! Odnos, i ljubaznost ne postoje! Autobus Zlatibor - Beograd sa klimom koja je izrazito slaba, jedva se oseti. Na ljubaznu molbu da se pojača, vozač kaže jedino lepezom da me hladi.
Kao što neko reče, prava lokalna seljačka firma...
Izbegavati u širokom luku.
U subotu ujutro kupila sam na Beogradskoj autobuskoj stanici povratnu autobusku kartu do Požege sa rezervacijom i peronskom u jednom pravcu i polaskom u 8 i 30h. Kada sam u nedelju htela da se vratim u 16.05h iz Požege, platila sam peronsku, službenica me je pitala da li imam kartu ali ne i rezervaciju(mislila sam da rezervaciju kupujem od konduktera) Pri uslasku u autobus doživela sam neprijatnost prvo od strane vozača koji je uzeo moj prtljag i naplatio ga a da nije video da uz kartu nemam i rezervaciju za taj polazak! Iako je već ušlo nekoliko putnika sa izdatum duplim rezervacijama, nekoliko njih je sedelo i na pomoćnim sedištima( kondukterskom)!?, Neprijatni vozač me je maltene izbacio iz autobusa i moju torbu koju je već stavio u gepek, ne vrativši mi ni pare za gepek i prosledio još neprijatnijoj sluzbenici "Gage" koja je toliko bila arogantna, i posle upozorenja da je na svom radnom mestu i da ću je prijaviti zatražila njeno ime i prezime.Ona me je u besu odgurnula, ja sam izgubila ravnotežu i pala, a potom sam pozvala i interventnu policiju koja je uzela izjave i napravila zapisnik! Sačekala sam sledeći autobus u 17 i 55, tokom vožnje vozač je kod Čačka usput primio 2 putnika bez rezervacije i još jednog kod motela "Livade" takođe bez rezervacije!
Zbog izgubljenog vremena i pretrpljenog stresa, ovim putem apelujem na nadležne da ne prođu nekažnjeno oni koji remete ugled vašeg preduzeća( a vi ćete znati o kome se radi s obzirom na termine polaska!?), a ja ću duboko razmisliti pre nego što sledeći put kupim karte preko "Gage"!!!
P.S. U Beograd sam stigla u 22 i 15h, a pošla ka Požeškoj stanici u 15 i 30h!
Mali broj vozaca postuje svoj posao većina koristi prevoz putnika za prevoz robe bahatost im je najveća vrlina ne poštuju putnike mob.telefone ne ispuštaju iz ruku dok voze ne poštuju pauze jednom rečju rade šta hoće . Postavlja se pitanje dokad će ovo da traje.
Prava lokalna seljacka firma. Ne znaju ni na telefon da se jave da proveriš poslaske a što se sajta tiče, to im je van domašaja.
10.01.2019.Autobus je bio sleteo sa puta kod Ljiga.Putnici su cekali 5-6 sati da se autobus izvuce.vozas je obecao svima po jednu besplatnu kartu od Gage.Sada se prave ludi.
Aloooooooooo !!!!!
Vas vozac vec preko 45 minuta prica na telefon dok vozi po snegu putnike na liniji Beograd - Uzice !