Polazak.rs
Prodaja autobuskih karata
Prevoznici

Polazak objedinjuje kompletno tržište javnog prevoza u drumskom i železničkom saobraćaju pružajući uvid u kontakt detalje svakog prevoznika. Postoji i poseban sistem „ocenjivanje prevoznika“ od strane korisnika čime se budućim putnicima pruža verododostojna informacija o kvalitetu usluga prevoznika. Naši korisnici imaju mogućnost komentarisanja prevoznika. Računamo na vas u zajedničkom ocenjivanju prevoznika!

Recenzije
Osena korisnika (123)
(4.00)
Vozni park
Osoblje
Tačnost
Higijena u vozilima
Ocenite prevoznika...
Vozni park
Osoblje
Tačnost
Higijena u vozilima
Igor
11.06.2019.

Sramota! Odnos, i ljubaznost ne postoje! Autobus Zlatibor - Beograd sa klimom koja je izrazito slaba, jedva se oseti. Na ljubaznu molbu da se pojača, vozač kaže jedino lepezom da me hladi.

Kao što neko reče, prava lokalna seljačka firma...

Izbegavati u širokom luku.

Snezana
10.06.2019.

U subotu ujutro kupila sam na Beogradskoj autobuskoj stanici povratnu autobusku kartu do Požege sa rezervacijom i peronskom u jednom pravcu i polaskom u 8 i 30h. Kada sam u nedelju htela da se vratim u 16.05h iz Požege, platila sam peronsku, službenica me je pitala da li imam kartu ali ne i rezervaciju(mislila sam da rezervaciju kupujem od konduktera) Pri uslasku u autobus doživela sam neprijatnost prvo od strane vozača koji je uzeo moj prtljag i naplatio ga a da nije video da uz kartu nemam i rezervaciju za taj polazak! Iako je već ušlo nekoliko putnika sa izdatum duplim rezervacijama, nekoliko njih je sedelo i na pomoćnim sedištima( kondukterskom)!?, Neprijatni vozač me je maltene izbacio iz autobusa i moju torbu koju je već stavio u gepek, ne vrativši mi ni pare za gepek i prosledio još neprijatnijoj sluzbenici "Gage" koja je toliko bila arogantna, i posle upozorenja da je na svom radnom mestu i da ću je prijaviti zatražila njeno ime i prezime.Ona me je u besu odgurnula, ja sam izgubila ravnotežu i pala, a potom sam pozvala i interventnu policiju koja je uzela izjave i napravila zapisnik! Sačekala sam sledeći autobus u 17 i 55, tokom vožnje vozač je kod Čačka usput primio 2 putnika bez rezervacije i još jednog kod motela "Livade" takođe bez rezervacije!
Zbog izgubljenog vremena i pretrpljenog stresa, ovim putem apelujem na nadležne da ne prođu nekažnjeno oni koji remete ugled vašeg preduzeća( a vi ćete znati o kome se radi s obzirom na termine polaska!?), a ja ću duboko razmisliti pre nego što sledeći put kupim karte preko "Gage"!!!
P.S. U Beograd sam stigla u 22 i 15h, a pošla ka Požeškoj stanici u 15 i 30h!

ZORAN RADOJEVIC
05.03.2019.

Mali broj vozaca postuje svoj posao većina koristi prevoz putnika za prevoz robe bahatost im je najveća vrlina ne poštuju putnike mob.telefone ne ispuštaju iz ruku dok voze ne poštuju pauze jednom rečju rade šta hoće . Postavlja se pitanje dokad će ovo da traje.

Zlatiborac
23.02.2019.

Prava lokalna seljacka firma. Ne znaju ni na telefon da se jave da proveriš poslaske a što se sajta tiče, to im je van domašaja.

Macak
14.01.2019.

10.01.2019.Autobus je bio sleteo sa puta kod Ljiga.Putnici su cekali 5-6 sati da se autobus izvuce.vozas je obecao svima po jednu besplatnu kartu od Gage.Sada se prave ludi.

Ivan ivanovic
07.01.2019.

Aloooooooooo !!!!!
Vas vozac vec preko 45 minuta prica na telefon dok vozi po snegu putnike na liniji Beograd - Uzice !

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.