Полазак обједињује комплетно тржиште јавног превоза у друмском и железничком саобраћају пружајући увид у контакт детаље сваког превозника. Постоји и посебан систем „оцењивање превозника“ од стране корисника чиме се будућим путницима пружа верододостојна информација о квалитету услуга превозника. Наши корисници имају могућност коментарисања превозника. Рачунамо на вас у заједничком оцењивању превозника!
Ne bih nikome preporučila ovog prevoznika. Vozači su bezobrazni i neljubazni! Umesto Lens prevoznika, definitivno preporučujem Blue Line jer su vozači gospoda za razliku od ovih iz Lensa!!!
Vozac je stigao iz Novog Sada do Podgorice 2 sata ranije, a onda je tu pravio pauzu sat vremena jer je prekrsio sva ogranicenja brzine i 2 puta smo za malo poginuli
Putujem iz Podgorice do NS, vus je kasnio skoro ceo sat, unutra nije bilo mesta da decko i ja sedimo zajedno i ja sam to trazila jer smo rezervisali na sta cozac reko da rezervacije ne vaze, kada sam pocela da insistiram poceo je da se dere i da me psuje na sred stanice, neprofesionalno, agresivno, ako mogu da ga tuzim za verbalbo nasilje sigurno hocu!!!!
Ako želite da putujete i da stignete na odredište bez kofera birajte Lens.Tolika bahatost,nekultura,u najmanju ruku da se ništa nije desilo.Niko se nije udostojio da nas kontaktira.Sve predato advokatu
Vozac koji je izasao iz autobusa na Cetinju izuzetno neljubazan, nervozan i agresivan. Kada sam rekla da bi trebalo da sednem na broj sedista koji mi pise na karti dobila sam odgovor (sedi gde ima prazni mesto, nije ti ovo avion, i to vrlo ljutitim tonom sa sve unosenjem u lice meni koja sam duplo i niza i laksa od njega. Da ne pricam da je 28.7. momke iz Novog Sada izbacio u Beogradu
Ako želite da vas prevoznik ostavi na stajalištu - izaberite Lens.
Sa prtljagom čekam autobus za povratak sa odmora.
Sumrak, ne vidim dobro.
Autobus dolazi, ne zaustavlja se na stajalištu.
Dok prolazi, čitam Lens.
Vraćam se uplakana u smeštaj i vraćam se Božurom sutradan.
Sramotno.
Mislim kako bi se osećala porodica sa decom da je ostavljena na ulici pred mrak.
Nakon neprijatnog polaska iz bga do budve autobus je stao u sred nedodjije u crnoj gori, jer je ostao bez goriva. Dva sata smo cekali da nastavimo put. Sramota.
Osoblje je krajnje bezobrazno, nevaspitano i nepristojno. Imaju uvredljive komentare prema putnicima(meni kao i ostalima). Samo pronalaze nacin da uzmu pare. Jedan od komentara je bio da nadjem decka da me on vozi do budve sa tolikim koferom. Autobus je uredan i cist i polazak je bio na vreme. Ne preporucujem!!!
Ne bih nikom preporučila ovog prevoznika. Putovali smo 14 i po sati iz Novog Sada do Budve, preko Novog Pazara. Vozač (niži, puniji) je uzeo 500 dinara za 2 kofera, umesto 400, a kasnije kada smo hteli da produžimo do Kotora sa njim i da doplatimo, nije nam ispisao karte i uzeo je 10 evra uz komentar kako bi karte koštale 20 evra da ih ispiše. Ispostavilo se da on uopšte ne ide odmah do Kotora i novac nam je jedva vratio. U povratku smo imali dobro iskustvo sa vozačem koji je Crnogorac, profesionalan i tačan, u pitanju je linija koja ide do Subotice. Ako putujete ovim prevoznikom, pazite se da vas ne opljačkaju!
Nevaspitani vozači. Na pitanje kada je pauza jer moram do toaleta odgovario je da se obraćam pogrešnoj osobi. On je pravio pauzi u Budvi i sledeća je na Zlatiboru.
Kultura vozača je nivou pećinskog čoveka
Neće da primaju putnike
Ponašaju se prostački, bezobrazni su pokazuju srednji prst onima koji hoće da putuju sa njima
Sbe u svemu nula ste od prevoznika
Sinoc sam krenuo iz Podgorice
Autobus se pokvarijo na ulazak u Novi pazar
Vozac vašeg autobusa takvo bahato ponasanje katastrofa ako mozete javite se 069 885107
Putovati od Herceg novog do Novog sada 18 sati i pri tom imati tri pauze od po 15min je nedopustivo.U oba smera prilikom putovanja voazci drski, bezobrazni, nekulturni.Gde je cak jedan vozac na moje pitanje kad ce pauza za toalet?Odgovorio:Pauza 15min da vam ne na j..u besike.Sad sa ovim prevoznikom i nikad vise.
Upravo smo u autobusu Budva Novi Sad... Toliki bezobrazluk nisam dozivela. Smrzli smo se celu noc od klime koju vozac nije hteo da ugasi posle vise molbi.... Cak se pola autobusa bunilo, stariji, mladi, deca.... Svi smo bili pod kapuljacama, jaknama, stabljali majice na glave, i pored toga vozac je terao po svome, mije hteo da je iskljuci. Bas sam razocarana, ali ako pola autobisa ti sedi sa kapama na glavi i ti se pravis blesav to po meni bas nije normalno. Tako da bezobrazluk me udaljava od vase firme, pa ubuduce poradite malo na odnosu klijenata i vozaca jer ovako samo gibite klijente.
Ovo je sramota od prevoza!!!Maksimalno nepoštovanje putnika.Svi vozači puše tokom vožnje,smrdi ceo autobus.Bez obzira na numeraciju sedišta sedi ko gde stigne.Tri puta proveravaju karte jer nisu sposobni da prebroje.O upotrebi maski da ne pričam.Strahota.
Linija HN-BG
Vozač sve vreme puši cigare koje se osećaju u celom autobusu. Nigde nikad nisam to doživela a često se vozim autobusom. Sa svojim kolegama čitav put priča nebuloze pune psovki koje je maltretiranje slušati, sedela sam na mestu broj 10 pa je bilo nemoguće da ne čujem. Prebrzo vozi, do te granice da imam osećaj da ćemo da se slupamo svaki sekund. U jednom trenutku je pretoplo u sledećem jako hladno. Razmak između dva sedišta toliki da komotno može da bude samo malom detetu.
Kad već ne mogu oka da sklopim uz ovakvu vožnju da uradim bar nešto korisno. Ako možete da zaobiđete Lens, zaobiđite ga. Najmanje dvanaest sati maltretiranja nikom ne bih mogla preporučiti.
Ovo je sramno, vozaci su uzas vicu deru se u autobusu na putnike, lupaju gluposti. Vrijedjaju putnike uzas.
Ne bih preporučila ovog prevoznika. U odlasku na more smo dobili nešto stariji autobus u kojem je klima prejako radila i nije bilo moguće podesiti iznad sedišta da ne duva. Vozači su pravili prekršaje na putu (preticanje preko pune linije, uletali su u makazice, vozili su mnogo brže od ograničenja u krivinama...). Vozač je bezobzirno glasnu muziku puštao i to nekakve Krajišnike koje malo ko voli. Zna se, u autobusu se pušta neka neutralna muzika koja može da prođe za svačiji ukus i to umerenom glasnoćom. Imali smo jednu pauzu kod Zlatibora i rečeno je da će trajati 40 min, te su svi putnici i ranije bili već u autobusu, a vozači su se vratili posle više od sat. Sledeća je bila u Podgorici na stanici, a zatim smo u Budvi opet čekali dugo jer su vozači ko zna šta radili. U povratku je autobus bio bolji, ali problem sa klimom još gori. U isto vreme je bilo napanjeno i grejanje i hlađenje. Vozači su ovog puta lepo vozili, ali klima i grejanje su učinili put napornim. Trajanje puta je bilo ponovo duže od predviđenog.
Nikome ne bih preporucila autoprevoznika. Na putu do Herceg Novog stali smo u Budvi, gde su nas prebacili u drugi, pretpostavljam lokalni autobus, u kome nije ni bilo dovoljno mesta da svi putnici sednu, klima nije radila, I konacno, kada smo dosli, morali smo sami da se zavlacimo I trazimo svoje kofere po autobusu jer su vozaci bili nezainteresovani da pomognu. Takodje, sediste ispred mene je bilo polomljeno u Lensovom autobusu. U povratku ista situacija, autobus staje na svakih 100m da pokupi neke stopere. Vozaci telefoniraju vise nego sto voze. Sve u svemu, po istoj ceni moze se mnogo bolje proci.
E ovako, na kartama imamo mesta broj 29 i 30 odrediste Kotor - Novi Sad, udjemo u autobus i ljudi neki sede na nasim mestima. Obratimo se kondukteru i on nam uzvrati recima citiram ,,Ne znam ja sedite gde ima mesta nadjite negde ima tamo nazad valjda", da li je to u redu? Naravno da nije, nadam se da ce ovo biti sankcionisano i reseno sto pre, mail je poslat nadam se da ce biti vidjen i da cu dobiti odgovor u sto kracem roku. Ne preporucujem nikome prevoz sa ovim prevoznikom
Svaka čast.stalno putujem s njima.najbolji
sve pohvale za vozace Lensa, isao sam sa njima preko N.Pazara vozaci voze profesionalno, brzo se stigne, pauze dovoljne, autobus dobar, cena pristupacna sto i govori popunjenost autobusa van sezone uvijek su skoro puni do zadnjeg mjesta