Polazak.rs
Internet prodaja autobuskih karata
Prevoznici

Polazak objedinjuje kompletno tržište javnog prevoza u drumskom i železničkom saobraćaju pružajući uvid u kontakt detalje svakog prevoznika. Postoji i poseban sistem „ocenjivanje prevoznika“ od strane korisnika čime se budućim putnicima pruža verododostojna informacija o kvalitetu usluga prevoznika. Naši korisnici imaju mogućnost komentarisanja prevoznika. Računamo na vas u zajedničkom ocenjivanju prevoznika!

11000 Beograd
Gavrila Principa 29
Recenzije
Osena korisnika (36)
(3.60)
Vozni park
Osoblje
Tačnost
Higijena u vozilima
Ocenite prevoznika...
Vozni park
Osoblje
Tačnost
Higijena u vozilima
Marijana
10.09.2019.

Ovo je sramno, vozaci su uzas vicu deru se u autobusu na putnike, lupaju gluposti. Vrijedjaju putnike uzas.

Olga
19.08.2019.

Ne bih preporučila ovog prevoznika. U odlasku na more smo dobili nešto stariji autobus u kojem je klima prejako radila i nije bilo moguće podesiti iznad sedišta da ne duva. Vozači su pravili prekršaje na putu (preticanje preko pune linije, uletali su u makazice, vozili su mnogo brže od ograničenja u krivinama...). Vozač je bezobzirno glasnu muziku puštao i to nekakve Krajišnike koje malo ko voli. Zna se, u autobusu se pušta neka neutralna muzika koja može da prođe za svačiji ukus i to umerenom glasnoćom. Imali smo jednu pauzu kod Zlatibora i rečeno je da će trajati 40 min, te su svi putnici i ranije bili već u autobusu, a vozači su se vratili posle više od sat. Sledeća je bila u Podgorici na stanici, a zatim smo u Budvi opet čekali dugo jer su vozači ko zna šta radili. U povratku je autobus bio bolji, ali problem sa klimom još gori. U isto vreme je bilo napanjeno i grejanje i hlađenje. Vozači su ovog puta lepo vozili, ali klima i grejanje su učinili put napornim. Trajanje puta je bilo ponovo duže od predviđenog.

Maja
30.07.2019.

Nikome ne bih preporucila autoprevoznika. Na putu do Herceg Novog stali smo u Budvi, gde su nas prebacili u drugi, pretpostavljam lokalni autobus, u kome nije ni bilo dovoljno mesta da svi putnici sednu, klima nije radila, I konacno, kada smo dosli, morali smo sami da se zavlacimo I trazimo svoje kofere po autobusu jer su vozaci bili nezainteresovani da pomognu. Takodje, sediste ispred mene je bilo polomljeno u Lensovom autobusu. U povratku ista situacija, autobus staje na svakih 100m da pokupi neke stopere. Vozaci telefoniraju vise nego sto voze. Sve u svemu, po istoj ceni moze se mnogo bolje proci.

Vuk
26.07.2019.

E ovako, na kartama imamo mesta broj 29 i 30 odrediste Kotor - Novi Sad, udjemo u autobus i ljudi neki sede na nasim mestima. Obratimo se kondukteru i on nam uzvrati recima citiram ,,Ne znam ja sedite gde ima mesta nadjite negde ima tamo nazad valjda", da li je to u redu? Naravno da nije, nadam se da ce ovo biti sankcionisano i reseno sto pre, mail je poslat nadam se da ce biti vidjen i da cu dobiti odgovor u sto kracem roku. Ne preporucujem nikome prevoz sa ovim prevoznikom

Mladen
26.11.2018.

Svaka čast.stalno putujem s njima.najbolji

gasho
27.10.2018.

sve pohvale za vozace Lensa, isao sam sa njima preko N.Pazara vozaci voze profesionalno, brzo se stigne, pauze dovoljne, autobus dobar, cena pristupacna sto i govori popunjenost autobusa van sezone uvijek su skoro puni do zadnjeg mjesta

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.