Polazak objedinjuje kompletno tržište javnog prevoza u drumskom i železničkom saobraćaju pružajući uvid u kontakt detalje svakog prevoznika. Postoji i poseban sistem „ocenjivanje prevoznika“ od strane korisnika čime se budućim putnicima pruža verododostojna informacija o kvalitetu usluga prevoznika. Naši korisnici imaju mogućnost komentarisanja prevoznika. Računamo na vas u zajedničkom ocenjivanju prevoznika!
Poštovani,
Ovim putem želim da izvršim reklamaciju vezano za liniju E6 kojom se inače često prevozim. Jutros oko 9:47h u pravcu ka Novom Beogradu ( Belvil), pored toga što je vozilo u raspadnutom stanju, vaši vozači ne nose zaštitne maske, a vozač je jutros na moje zaprepašćenje zapalio i cigaretu u vozilu. Koliko sam upoznata pušenje je zabranjeno u vozilima javnog prevoza. Dodatno želim da uložim žalbu koja se desila pre izvesnog vremena, vezano za kvar vašeg vozila i izbacivanje putnika iz vozila u ulici Despota Stefana, a pritom nema povratka novca za kartu, karta je naplaćena kao da je vožnja bila do Novog Begrada, što je stvarno nečuveno.
U nadi da ćete više regulisati vaša prevozna sredstva i zaposlene na obostrano zadovoljstvo.
Srdačan pozdrav,
Sara Tadić