Polazak.rs
Интернет продаја аутобуских карата за целу Европу
Превозници

Полазак обједињује комплетно тржиште јавног превоза у друмском и железничком саобраћају пружајући увид у контакт детаље сваког превозника. Постоји и посебан систем „оцењивање превозника“ од стране корисника чиме се будућим путницима пружа верододостојна информација о квалитету услуга превозника. Наши корисници имају могућност коментарисања превозника. Рачунамо на вас у заједничком оцењивању превозника!

Ред вожње / Карте
Рецензије
Оцена корисника (91)
(4.07)
Возни парк
Особље
Тачност
Хигијена у возилима
Оцените превозника...
Возни парк
Особље
Тачност
Хигијена у возилима
Jelena
12.07.2022.

Autobus Valjevo - Beograd (10.07.2022 polazi u 18h iz Valjeva). Ulazim u bus u Lajkovcu, platim uredno kartu. Žena na prvom sedištu sedi i drži stvari na sedištu do sebe. Jedino slobodno mesto u autobusu. Ne želi da skloni. Devojke iz busa počnu da dovikuju da insistiram, jer smo obe uredno platile kartu, i njoj su rekle da je bezobrazluk i da skloni stvari. Vozač i dalje ne reaguje, čak se smeška ženi koja je zauzela dva mesta. Zovem prevoznika, kažu: Vozač mora da reaguje. Odgovaram: On ne reaguje. Odgovor sa druge strane: On mora da reaguje, ne mozemo Vam pomoći. Ok, kažem, poslaću mejl, pa će nadam se pročitati onaj ko može da reaguje. Vozač i gospođa slušaju moj razgovor jer sam pored njih. Gospođa izlazi. Kada je izašla vozač mi prilazi i pita: Da li je sve OK? Kažem: Ne nije. Nije dzentlmenski, a i kukavički je da mi sad priđete, a niste reagovali na vreme. On mi odgovara: Ako pošalješ mejl nikada više nikog neću primiti u Lajkovcu

Slavica Anđelić
08.10.2021.

Upravo sam u vašem autobusu iscepala sasvim novu trenerku, jer je iz sedišta štrčao šraf, koji niste zašrafili. Sve sam slikala. Kome sa se obratim za štetu. Ovo zaista nije u redu.

Ljubisa
28.11.2019.

Najgori prevoznici u celoj evropi a ne samo u srbiji sta radi drzava kad ovakvima daje dozvole za prevoz putnika
Sramota

Ж. Миле
28.01.2019.

Само укратко да Вам кажем осећам се превареним. Јер сам се после неколико вожњи на релацији Ваљево - Београд Вашим аутобусима, дана 19.01.2019. год. "насео" што сам узео карту за ваш аутобус са поласком у 16,30h из Београда. Проблем је био у томе што аутобус није имао довољно грејања, па после два сата седења у таквом аутобусу сам се разболео и тек сам данас успео делимично да се опоравим, што вама као превозничкој фирми не служи на част. Или је можда у питању воља возача јер је њему "буцкастом" вероватно било вруће јер је засукао рукаве да се хлади, додуше - нама путницима је рекао да код његових ногу ради грејање одлично. Али нам то није било за утеху поготову нама мршавијима који и ако смо били закопчани до гуше то није пемогло. Једина утеха нам је било да повремено кашљемо, што је опет иритрало неке друге путнике. АЈД НАЗДРАВЉЕ ! ?

Користимо колачиће за персонализацију садржаја и огласа, пружање функција друштвених медија и анализирање саобраћаја.
Користимо колачиће за персонализацију садржаја и огласа.