Polazak.rs
Autóbusz jegyek értékesítése
Társaságok

Szerbia összes autóbusz társasága egy helyen. Tárasaság adatbázisunk használatával rendelkezésére áll minden közlekedési vállalat elérhetősége. Osztályozza a társaságok által nyújtott szolgáltatás színvonalát és ossza meg véleményét weboldalunk látogatóival. Bátran fejezze ki véleményét a járművek állapotáról, tisztaságáról, személyzetről, mentrend betartásról. Hisszük, hogy minden vélemény befolyásolhatja a társaságok működését és javíthatja a szolgáltatások minőségét.

Vélemények
Felhasználók véleménye (91)
(4.07)
Jármű flotta
Személyzet
Pontosság
Járművek tisztasága
Értékelje a társaságot...
Jármű flotta
Személyzet
Pontosság
Járművek tisztasága
Jelena
12.07.2022.

Autobus Valjevo - Beograd (10.07.2022 polazi u 18h iz Valjeva). Ulazim u bus u Lajkovcu, platim uredno kartu. Žena na prvom sedištu sedi i drži stvari na sedištu do sebe. Jedino slobodno mesto u autobusu. Ne želi da skloni. Devojke iz busa počnu da dovikuju da insistiram, jer smo obe uredno platile kartu, i njoj su rekle da je bezobrazluk i da skloni stvari. Vozač i dalje ne reaguje, čak se smeška ženi koja je zauzela dva mesta. Zovem prevoznika, kažu: Vozač mora da reaguje. Odgovaram: On ne reaguje. Odgovor sa druge strane: On mora da reaguje, ne mozemo Vam pomoći. Ok, kažem, poslaću mejl, pa će nadam se pročitati onaj ko može da reaguje. Vozač i gospođa slušaju moj razgovor jer sam pored njih. Gospođa izlazi. Kada je izašla vozač mi prilazi i pita: Da li je sve OK? Kažem: Ne nije. Nije dzentlmenski, a i kukavički je da mi sad priđete, a niste reagovali na vreme. On mi odgovara: Ako pošalješ mejl nikada više nikog neću primiti u Lajkovcu

Slavica Anđelić
08.10.2021.

Upravo sam u vašem autobusu iscepala sasvim novu trenerku, jer je iz sedišta štrčao šraf, koji niste zašrafili. Sve sam slikala. Kome sa se obratim za štetu. Ovo zaista nije u redu.

Ljubisa
28.11.2019.

Najgori prevoznici u celoj evropi a ne samo u srbiji sta radi drzava kad ovakvima daje dozvole za prevoz putnika
Sramota

Ж. Миле
28.01.2019.

Само укратко да Вам кажем осећам се превареним. Јер сам се после неколико вожњи на релацији Ваљево - Београд Вашим аутобусима, дана 19.01.2019. год. "насео" што сам узео карту за ваш аутобус са поласком у 16,30h из Београда. Проблем је био у томе што аутобус није имао довољно грејања, па после два сата седења у таквом аутобусу сам се разболео и тек сам данас успео делимично да се опоравим, што вама као превозничкој фирми не служи на част. Или је можда у питању воља возача јер је њему "буцкастом" вероватно било вруће јер је засукао рукаве да се хлади, додуше - нама путницима је рекао да код његових ногу ради грејање одлично. Али нам то није било за утеху поготову нама мршавијима који и ако смо били закопчани до гуше то није пемогло. Једина утеха нам је било да повремено кашљемо, што је опет иритрало неке друге путнике. АЈД НАЗДРАВЉЕ ! ?

Az oldal sütiket használ, hogy személyre szabja az oldalon megjelenő tartalmat és reklámokat, hogy elérhetővé váljanak a közösségi média funkciók, és hogy elemezzük a weboldal forgalmát.
Az oldal sütiket használ, hogy személyre szabja az oldalon megjelenő tartalmat és reklámokat.