Polazak.rs
Internet prodaja autobuskih karata za celu Evropu
Prevoznici

Polazak objedinjuje kompletno tržište javnog prevoza u drumskom i železničkom saobraćaju pružajući uvid u kontakt detalje svakog prevoznika. Postoji i poseban sistem „ocenjivanje prevoznika“ od strane korisnika čime se budućim putnicima pruža verododostojna informacija o kvalitetu usluga prevoznika. Naši korisnici imaju mogućnost komentarisanja prevoznika. Računamo na vas u zajedničkom ocenjivanju prevoznika!

Recenzije
Ocena korisnika (91)
(4.07)
Vozni park
Osoblje
Tačnost
Higijena u vozilima
Ocenite prevoznika...
Vozni park
Osoblje
Tačnost
Higijena u vozilima
Jelena
12.07.2022.

Autobus Valjevo - Beograd (10.07.2022 polazi u 18h iz Valjeva). Ulazim u bus u Lajkovcu, platim uredno kartu. Žena na prvom sedištu sedi i drži stvari na sedištu do sebe. Jedino slobodno mesto u autobusu. Ne želi da skloni. Devojke iz busa počnu da dovikuju da insistiram, jer smo obe uredno platile kartu, i njoj su rekle da je bezobrazluk i da skloni stvari. Vozač i dalje ne reaguje, čak se smeška ženi koja je zauzela dva mesta. Zovem prevoznika, kažu: Vozač mora da reaguje. Odgovaram: On ne reaguje. Odgovor sa druge strane: On mora da reaguje, ne mozemo Vam pomoći. Ok, kažem, poslaću mejl, pa će nadam se pročitati onaj ko može da reaguje. Vozač i gospođa slušaju moj razgovor jer sam pored njih. Gospođa izlazi. Kada je izašla vozač mi prilazi i pita: Da li je sve OK? Kažem: Ne nije. Nije dzentlmenski, a i kukavički je da mi sad priđete, a niste reagovali na vreme. On mi odgovara: Ako pošalješ mejl nikada više nikog neću primiti u Lajkovcu

Slavica Anđelić
08.10.2021.

Upravo sam u vašem autobusu iscepala sasvim novu trenerku, jer je iz sedišta štrčao šraf, koji niste zašrafili. Sve sam slikala. Kome sa se obratim za štetu. Ovo zaista nije u redu.

Ljubisa
28.11.2019.

Najgori prevoznici u celoj evropi a ne samo u srbiji sta radi drzava kad ovakvima daje dozvole za prevoz putnika
Sramota

Ж. Миле
28.01.2019.

Само укратко да Вам кажем осећам се превареним. Јер сам се после неколико вожњи на релацији Ваљево - Београд Вашим аутобусима, дана 19.01.2019. год. "насео" што сам узео карту за ваш аутобус са поласком у 16,30h из Београда. Проблем је био у томе што аутобус није имао довољно грејања, па после два сата седења у таквом аутобусу сам се разболео и тек сам данас успео делимично да се опоравим, што вама као превозничкој фирми не служи на част. Или је можда у питању воља возача јер је њему "буцкастом" вероватно било вруће јер је засукао рукаве да се хлади, додуше - нама путницима је рекао да код његових ногу ради грејање одлично. Али нам то није било за утеху поготову нама мршавијима који и ако смо били закопчани до гуше то није пемогло. Једина утеха нам је било да повремено кашљемо, што је опет иритрало неке друге путнике. АЈД НАЗДРАВЉЕ ! ?

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.