Polazak.rs
Интернет продаја аутобуских карата за целу Европу
Превозници

Полазак обједињује комплетно тржиште јавног превоза у друмском и железничком саобраћају пружајући увид у контакт детаље сваког превозника. Постоји и посебан систем „оцењивање превозника“ од стране корисника чиме се будућим путницима пружа верододостојна информација о квалитету услуга превозника. Наши корисници имају могућност коментарисања превозника. Рачунамо на вас у заједничком оцењивању превозника!

22000 Сремска Митровица
Fruškogorska bb
Ред вожње / Карте
Јавни приградски превоз: Sremska Mitrovica
Рецензије
Оцена корисника (209)
(2.96)
Возни парк
Особље
Тачност
Хигијена у возилима
Оцените превозника...
Возни парк
Особље
Тачност
Хигијена у возилима
Mila
05.09.2022.

Autobus iz Bg u 19: 15 za SM trenutno a to je 05.08.2022 stoji iza Šimanovaca sa putnicima jer je pukla guma.Vozač nema rezervnu i čeka se majstor iz SM da zameni gumu.Trenutno je 21:15 dakle dva sata kasnjenja a u busu su ljudi koji trebaju dalje na put???? Nedopustivo

Zabrinuti sugradjanin
16.08.2022.

Autobusi ne saobracaju po redu voznje, kada god nazovem i pitam kada ima sledeci autobus u medjugradskom saobracaju za mesto Lacarak osoblje kaze na svakih pola sata, eventualno sat ukoliko je subota. Autobusa nema po sat ipo vremena ja ne znam kakav to prevoznik moze sebi da dozvoli i priusti toliki luksuz da autobus ne saobraca po redu voznje.
Zaista velika sramota

Zadovoljan putnik
12.08.2022.

U Sremskoj Mitrovici na autobuskoj stanici nece da daju obavestenja za Sid Expres, ponasaju se kao da je njihov Sirmium i da mu je tata ostavio na poklon. Njega se ne tice da li cu ja koristiti usluge Sirmiuma ili Sid Expresa. Na stajalistima stavite azuriran red voznje. Srdacan pozdrav zadovoljan putnik.

Iggy
26.07.2022.

Katastrofa od prevoznika...nit se javlja ko na telefon, ako se i javi neljubazni, neinformisani, deru se. Autobusi uzas, vozaci uzas. Nula na kub.

Gleeshoux
19.07.2022.

Grotlo pakla na točkovima, klima u autobusima se svodi na vozačevu milost i nemilost da eventualno otvori prednja vrata. Higijena u autobusa jednaka je higijeni u tamiću u kom moj čiča prevozi priplodne veprove za parenje. Redovno neljubazni vozači, konduktera naravno nema. Ne poštuju linije i red vožnje, ako sednete u autobus za Loznicu, lutrija je da li ćete završiti u Loznici, Valjevu, Obali Slonovači ili u nekoj vremensko-prostornoj crvotočini koja će vas izbaciti na kosovsko bojno polje 1389.
Čak i ako ubodete dobar autobus za Loznicu, ne lezi vraže, lik te ostavlja u Sremskoj Mitrovici, pa ti moli boga da li će doći sledeći u koji ćeš da presedneš.
Studentske karte naravno ukinute, jer kga briga za studente, bitni su ti Vajferi.
Na telefon će vam se pre javiti Arkan sa Kipra nego neko ko vam može dati bilo kakvu informaciju o redu vožnje. Nadam se da će ljudi iz sirmiuma uskoro početi da rade na kvalitetu usluge umesto što troše vreme na brisanje negativnih komentara na fejsu.

Nikola
12.04.2022.

Niko se ne javlja 2 dana zovem ko ludak. Odem na stanicu jer pise na sajtu da tada ima autobus, niko se ne pojavljuje. NEODGOVORNI I NAJGORI

Radovan
23.03.2022.

Jedan od najgorih prevoznika. Uvek kasne bar 15minuta. Autobusi krs.

Tradicija
20.02.2022.

Vratite nam taljige...

biljana
25.01.2022.

autobusi neispravnih vrata, prljavi,hladni,vozaci neljubazni.
SRAMOTA

Aleksandra
10.01.2022.

Polako, ali sigurno, ste postali najgori prevoznik, sajt ugasen, na telefon se niko ne javlja, niko ne zna da li postoji odredjena linija ili ne, gospodja sa saltera ne zna kud vozilo treba da ide, more netacnih informacija, voznja daleko ispod ogranicenja, sve to za epilog ima trajanje puta iz Loznice do autobuske u Novom sadu od gotovo cetiri sata. Sramota.

ТИНА
07.10.2020.

Корисник сам вашег превоза од дана оснивања. Нисам се жалила што стојим преко Иришког венца а предња седишта нису попуњена. Нити што познаници забављају возача па све спорије вози а мени смањује вероватноћу стизања на аутобус за село. Али, сада, како нема кондуктера па возач мора да прода 50-так карата и константно касни па ми је вероватноћа стизања на наставак путовања мерена у секундама и сталном нервозом. Молим Вас СТАВИТЕ КОНДУКТЕРА, МАКАР ПЕТКОМ. Вратите нам линију у 12 и 45 из НС.

Andrea
25.08.2020.

Najgora stanica ikad!!!! Ne voze po predviđenom redu vožnje koji im stoji na sajtu. Dođeš, čekaš - autobus ne dolazi! I naravno sa se nikada se ne javljaju na telefon.
To je ogromno nepoštovanje vremena putnika od kojih zavise! Užas da veći ne može biti!!!!

Miroslav
07.06.2020.

Kondukteri ne izdaju karte a uzimaju novac. Uvek kasni... Da li je moguce da njih niko ne moze da ukroti?

Gost
20.01.2020.

Postali ste katastrofa.Osoblje neljubazno,obavezno kasnite,higijena i ispravnost vozila tuga.Nazalost sada ste prevoznik za izbegavanje

Jasna
27.09.2019.

Zbog čega Vaša kondukterka karte na kratkim relacijama naplaćuje skuplje nego što jesu?Pri tom kartu ne piše a novac stavlja sebi u džep. Novac dam a karte nema.Ovo traje već godinama,verujte mi na reč. I smucilo mi se više.

Saša
24.11.2018.

Skandalozno i neprijatno ponašanje vozača Sirmiumbusa. Izbacio me je iz autobusa zato što nije imao da vrati novac? Agresivno ponašanje, viče da "će doći kontrola"? To se desilo 24. 11., polazak za Beograd iz Sremske Mitrovice, na stanici u gradu, oko 13.50. Neverovatno i neprihvatljivo. Na tri broja Sirmiumbusa se niko ne javlja. Da li je ovo moguće?

Користимо колачиће за персонализацију садржаја и огласа, пружање функција друштвених медија и анализирање саобраћаја.
Користимо колачиће за персонализацију садржаја и огласа.