Полазак обједињује комплетно тржиште јавног превоза у друмском и железничком саобраћају пружајући увид у контакт детаље сваког превозника. Постоји и посебан систем „оцењивање превозника“ од стране корисника чиме се будућим путницима пружа верододостојна информација о квалитету услуга превозника. Наши корисници имају могућност коментарисања превозника. Рачунамо на вас у заједничком оцењивању превозника!
Корисник сам вашег превоза од дана оснивања. Нисам се жалила што стојим преко Иришког венца а предња седишта нису попуњена. Нити што познаници забављају возача па све спорије вози а мени смањује вероватноћу стизања на аутобус за село. Али, сада, како нема кондуктера па возач мора да прода 50-так карата и константно касни па ми је вероватноћа стизања на наставак путовања мерена у секундама и сталном нервозом. Молим Вас СТАВИТЕ КОНДУКТЕРА, МАКАР ПЕТКОМ. Вратите нам линију у 12 и 45 из НС.
Najgora stanica ikad!!!! Ne voze po predviđenom redu vožnje koji im stoji na sajtu. Dođeš, čekaš - autobus ne dolazi! I naravno sa se nikada se ne javljaju na telefon.
To je ogromno nepoštovanje vremena putnika od kojih zavise! Užas da veći ne može biti!!!!
Kondukteri ne izdaju karte a uzimaju novac. Uvek kasni... Da li je moguce da njih niko ne moze da ukroti?
Postali ste katastrofa.Osoblje neljubazno,obavezno kasnite,higijena i ispravnost vozila tuga.Nazalost sada ste prevoznik za izbegavanje
Zbog čega Vaša kondukterka karte na kratkim relacijama naplaćuje skuplje nego što jesu?Pri tom kartu ne piše a novac stavlja sebi u džep. Novac dam a karte nema.Ovo traje već godinama,verujte mi na reč. I smucilo mi se više.
Skandalozno i neprijatno ponašanje vozača Sirmiumbusa. Izbacio me je iz autobusa zato što nije imao da vrati novac? Agresivno ponašanje, viče da "će doći kontrola"? To se desilo 24. 11., polazak za Beograd iz Sremske Mitrovice, na stanici u gradu, oko 13.50. Neverovatno i neprihvatljivo. Na tri broja Sirmiumbusa se niko ne javlja. Da li je ovo moguće?