Polazak.rs
Internet prodaja autobuskih karata za celu Evropu
Prevoznici

Polazak objedinjuje kompletno tržište javnog prevoza u drumskom i železničkom saobraćaju pružajući uvid u kontakt detalje svakog prevoznika. Postoji i poseban sistem „ocenjivanje prevoznika“ od strane korisnika čime se budućim putnicima pruža verododostojna informacija o kvalitetu usluga prevoznika. Naši korisnici imaju mogućnost komentarisanja prevoznika. Računamo na vas u zajedničkom ocenjivanju prevoznika!

Red vožnje / Karte
Recenzije
Ocena korisnika (241)
(2.79)
Vozni park
Osoblje
Tačnost
Higijena u vozilima
Ocenite prevoznika...
Vozni park
Osoblje
Tačnost
Higijena u vozilima
Dana
16.12.2023.

Ajde što je autobus užasno prljav, što vozač neće da daje nikakve informacije ako ga putnici nešto pitaju.
Vraćam se sa Zlatibora 16. 12. 2023. Temperatura napolju -3. Ja sa temperaturom 38, 2 , a u autobusu nema grejanje. Do Novog sada ima 6 sati vožnje. Bože, oču li preživeti.
NIKAD VIŠE SIRMIJUM PREVOZ, niti bi kome preporučila.

Milan
27.07.2023.

Novi Sad-Zlatibor 8 sati?!!!Vozni park je katastrofalan, klima ne postoji, vozač i kondukter su bili ljubazni ali je vozač u vožnji polomio retrovizor i zadnji deo autobusa
Dva puta se vraćali u Užice…

Marko
12.07.2023.

Vozaci su ok, precizno dolaze na vreme + - 5 min samo sto je higijena u autobusima katastrofa, smrde jos da ne spominjem da klime ne rade i spolja isto nikad nisu oprani ko po njivi da ih teraju, autobus su cesti ali
NE POSOTJI STUDENTSKO SNIZENJE i tehnicki su najskuplji na relaciji Novi Sad - Sabac

Yulia
10.04.2023.

Užasna higijena autobusa. Da li je to normalno za firmu koja prevozi putnike a ne stoku?
Da li neko uopšte čisti autobuse bar jednom mesečno? Ovde se ne radi o novoj floti, već samo o čišćenju!

09.04.2023. vozili smo se na relaciji Ruma-Novi Sad (11:40) i Novi Sad-Ruma (18:15) - nije bilo moguće dodirnuti podloge. Sloj prljavštine koji treba marljivo oprati krpom.. Stavili smo jakne na police iznad sedišta - bila je velika greška. Sve jakne su bile prljave, bilo je teško obrisati ovu prljavštinu. Užas.

Molim vas da skrenete pažnju rukovodstvu preduzeća i autobuskim stanicama sa kojih polaze ovi autobusi. Ovo je neprihvatljivo.

Nela
19.01.2023.

Večeras sam sa detetom putovala ovim prevozom od Novog Sada do Koceljeve i nikada više!
Žena koja naplaćuje karte tražila je za moj kofer 50din a ja sam tražila prtljažnu kartu koju mi nije dala i vratila mi je novac bez ijedne reči.Vozač je bio neprijatan i kada sam ulazila u bus i izlazila sa rečima bolje da sam rekla da neću da platim ili da nemam da platim.Odgovorila sam mu da imam da platim,da sam platila karte oko 2000 i da uopšte nije problem da dam još 50din za kofer ali da hoću prtljažnu kartu na kojoj piše cena prtljaga i serijski broj.Svi prevoznici su dužni da daju prtljažne karte ako ih već naplaćuju a ako nemaju te karte to znači da u ovom slučaju vozač i kondukterka te pare stavljaju sebi u dzep.
Moj vam je savet da ne putujete ovim prevozom ako imate prtljag jer u ovom prevozu ako vam nestane nemate pravo nigde da se žalite jer ne dobijate prtljažnu kartu.
I na kraju imam par reči za vozača i kondukterku bolje da ste mi rekli da vam treba tih 50din za nešto pa bi dobili i 350 da odete na kafu npr

Maki
04.01.2023.

Vozac autobusa koji krece ujutru u 6:10 iz ŠA i popodne u 14:55 iz NA je veoma bezobrazan i neprijatan.Mnogo drčan i ne želi da naplaćuje karte. Ne daje odgovore na informativna pitanja.

Jasmina
29.12.2022.

Izuzetno ne kulturno i ne civilizovano osoblje vozi vase autobuse,katastrofa su.....

Mila
05.09.2022.

Autobus iz Bg u 19: 15 za SM trenutno a to je 05.08.2022 stoji iza Šimanovaca sa putnicima jer je pukla guma.Vozač nema rezervnu i čeka se majstor iz SM da zameni gumu.Trenutno je 21:15 dakle dva sata kasnjenja a u busu su ljudi koji trebaju dalje na put???? Nedopustivo

Zabrinuti sugradjanin
16.08.2022.

Autobusi ne saobracaju po redu voznje, kada god nazovem i pitam kada ima sledeci autobus u medjugradskom saobracaju za mesto Lacarak osoblje kaze na svakih pola sata, eventualno sat ukoliko je subota. Autobusa nema po sat ipo vremena ja ne znam kakav to prevoznik moze sebi da dozvoli i priusti toliki luksuz da autobus ne saobraca po redu voznje.
Zaista velika sramota

Zadovoljan putnik
12.08.2022.

U Sremskoj Mitrovici na autobuskoj stanici nece da daju obavestenja za Sid Expres, ponasaju se kao da je njihov Sirmium i da mu je tata ostavio na poklon. Njega se ne tice da li cu ja koristiti usluge Sirmiuma ili Sid Expresa. Na stajalistima stavite azuriran red voznje. Srdacan pozdrav zadovoljan putnik.

Iggy
26.07.2022.

Katastrofa od prevoznika...nit se javlja ko na telefon, ako se i javi neljubazni, neinformisani, deru se. Autobusi uzas, vozaci uzas. Nula na kub.

Gleeshoux
19.07.2022.

Grotlo pakla na točkovima, klima u autobusima se svodi na vozačevu milost i nemilost da eventualno otvori prednja vrata. Higijena u autobusa jednaka je higijeni u tamiću u kom moj čiča prevozi priplodne veprove za parenje. Redovno neljubazni vozači, konduktera naravno nema. Ne poštuju linije i red vožnje, ako sednete u autobus za Loznicu, lutrija je da li ćete završiti u Loznici, Valjevu, Obali Slonovači ili u nekoj vremensko-prostornoj crvotočini koja će vas izbaciti na kosovsko bojno polje 1389.
Čak i ako ubodete dobar autobus za Loznicu, ne lezi vraže, lik te ostavlja u Sremskoj Mitrovici, pa ti moli boga da li će doći sledeći u koji ćeš da presedneš.
Studentske karte naravno ukinute, jer kga briga za studente, bitni su ti Vajferi.
Na telefon će vam se pre javiti Arkan sa Kipra nego neko ko vam može dati bilo kakvu informaciju o redu vožnje. Nadam se da će ljudi iz sirmiuma uskoro početi da rade na kvalitetu usluge umesto što troše vreme na brisanje negativnih komentara na fejsu.

Nikola
12.04.2022.

Niko se ne javlja 2 dana zovem ko ludak. Odem na stanicu jer pise na sajtu da tada ima autobus, niko se ne pojavljuje. NEODGOVORNI I NAJGORI

Radovan
23.03.2022.

Jedan od najgorih prevoznika. Uvek kasne bar 15minuta. Autobusi krs.

Tradicija
20.02.2022.

Vratite nam taljige...

biljana
25.01.2022.

autobusi neispravnih vrata, prljavi,hladni,vozaci neljubazni.
SRAMOTA

Aleksandra
10.01.2022.

Polako, ali sigurno, ste postali najgori prevoznik, sajt ugasen, na telefon se niko ne javlja, niko ne zna da li postoji odredjena linija ili ne, gospodja sa saltera ne zna kud vozilo treba da ide, more netacnih informacija, voznja daleko ispod ogranicenja, sve to za epilog ima trajanje puta iz Loznice do autobuske u Novom sadu od gotovo cetiri sata. Sramota.

ТИНА
07.10.2020.

Корисник сам вашег превоза од дана оснивања. Нисам се жалила што стојим преко Иришког венца а предња седишта нису попуњена. Нити што познаници забављају возача па све спорије вози а мени смањује вероватноћу стизања на аутобус за село. Али, сада, како нема кондуктера па возач мора да прода 50-так карата и константно касни па ми је вероватноћа стизања на наставак путовања мерена у секундама и сталном нервозом. Молим Вас СТАВИТЕ КОНДУКТЕРА, МАКАР ПЕТКОМ. Вратите нам линију у 12 и 45 из НС.

Andrea
25.08.2020.

Najgora stanica ikad!!!! Ne voze po predviđenom redu vožnje koji im stoji na sajtu. Dođeš, čekaš - autobus ne dolazi! I naravno sa se nikada se ne javljaju na telefon.
To je ogromno nepoštovanje vremena putnika od kojih zavise! Užas da veći ne može biti!!!!

Miroslav
07.06.2020.

Kondukteri ne izdaju karte a uzimaju novac. Uvek kasni... Da li je moguce da njih niko ne moze da ukroti?

Gost
20.01.2020.

Postali ste katastrofa.Osoblje neljubazno,obavezno kasnite,higijena i ispravnost vozila tuga.Nazalost sada ste prevoznik za izbegavanje

Jasna
27.09.2019.

Zbog čega Vaša kondukterka karte na kratkim relacijama naplaćuje skuplje nego što jesu?Pri tom kartu ne piše a novac stavlja sebi u džep. Novac dam a karte nema.Ovo traje već godinama,verujte mi na reč. I smucilo mi se više.

Saša
24.11.2018.

Skandalozno i neprijatno ponašanje vozača Sirmiumbusa. Izbacio me je iz autobusa zato što nije imao da vrati novac? Agresivno ponašanje, viče da "će doći kontrola"? To se desilo 24. 11., polazak za Beograd iz Sremske Mitrovice, na stanici u gradu, oko 13.50. Neverovatno i neprihvatljivo. Na tri broja Sirmiumbusa se niko ne javlja. Da li je ovo moguće?

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.