Polazak.rs
Internet prodaja autobuskih karata za celu Evropu
Prevoznici

Polazak objedinjuje kompletno tržište javnog prevoza u drumskom i železničkom saobraćaju pružajući uvid u kontakt detalje svakog prevoznika. Postoji i poseban sistem „ocenjivanje prevoznika“ od strane korisnika čime se budućim putnicima pruža verododostojna informacija o kvalitetu usluga prevoznika. Naši korisnici imaju mogućnost komentarisanja prevoznika. Računamo na vas u zajedničkom ocenjivanju prevoznika!

Kanis
Recenzije
Ocena korisnika (305)
(4.47)
Vozni park
Osoblje
Tačnost
Higijena u vozilima
Ocenite prevoznika...
Vozni park
Osoblje
Tačnost
Higijena u vozilima
Marijana
19.12.2023.

Neprofesionalni, nervozni i nevaspitani.

minja
13.11.2023.

strava i uzas relacija ns-leskovac, na stanici u bgu vise ljudi nego sto ima mesta u autobusu, vode decka da ga stave u prtljag dole da se tu vozi, prokisnjava autobus, konduktera mrzi da overava karte i svadja se sa svim putnicima svi su mu krivi jedini je on pametan, polazak zakazan sa stanice u bgu u 18:05, bus je krenuo tek u 18:55, sve najgore…

Vladan
30.06.2022.

Neispravna klima ili neće da uključe u busu, napolju 36 stepeni. 30.jun,relacija Novi Sad-Niš. Uključen samo ventilator a osoblje ubeđuje da klima radi. Neverovatno!

S. Cvetanović
25.05.2020.

Najbolji prevoznik u južnoj Srbiji. Tačni, odgovorni, sa čistim autobusima i korektnim odnosom prema putnicima. Utisak može da pokvari neki nezadovoljan vozač ili kondukter, ali u svakom slučaju, prevoznik za preporuku.

Irena
11.07.2019.

Vracam se za Beograd,vozac nije dozvolio pauzu ,putukem sa dvoje male dece.
Molila sam ga da stane da im kupim vodu i keks,nije hteo.
Taj neprofesionalizam ce se naci u svim medijima,cim stignem u Beograd.
Vodimo se u medijima.
Pozdrav

zorana
31.07.2018.

bata rajzen je za vas nula imate svih mojih pet zvezdica

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.