Polazak objedinjuje kompletno tržište javnog prevoza u drumskom i železničkom saobraćaju pružajući uvid u kontakt detalje svakog prevoznika. Postoji i poseban sistem „ocenjivanje prevoznika“ od strane korisnika čime se budućim putnicima pruža verododostojna informacija o kvalitetu usluga prevoznika. Naši korisnici imaju mogućnost komentarisanja prevoznika. Računamo na vas u zajedničkom ocenjivanju prevoznika!
Na relaciji NS - Leskovac ostavio me kondukter na stanici u Beogradu iako sam se javila licno njemu pri odlasku u toalet. Jedva sam se snasla da pronadjem autobus na BAS-ovoj stanici.Kad sam pitala kakva je procedura u tom slucaju na to je on odgovorio da se to njima cesto desava.
Neprofesionalni, nervozni i nevaspitani.
strava i uzas relacija ns-leskovac, na stanici u bgu vise ljudi nego sto ima mesta u autobusu, vode decka da ga stave u prtljag dole da se tu vozi, prokisnjava autobus, konduktera mrzi da overava karte i svadja se sa svim putnicima svi su mu krivi jedini je on pametan, polazak zakazan sa stanice u bgu u 18:05, bus je krenuo tek u 18:55, sve najgore…
Neispravna klima ili neće da uključe u busu, napolju 36 stepeni. 30.jun,relacija Novi Sad-Niš. Uključen samo ventilator a osoblje ubeđuje da klima radi. Neverovatno!
Najbolji prevoznik u južnoj Srbiji. Tačni, odgovorni, sa čistim autobusima i korektnim odnosom prema putnicima. Utisak može da pokvari neki nezadovoljan vozač ili kondukter, ali u svakom slučaju, prevoznik za preporuku.
Vracam se za Beograd,vozac nije dozvolio pauzu ,putukem sa dvoje male dece.
Molila sam ga da stane da im kupim vodu i keks,nije hteo.
Taj neprofesionalizam ce se naci u svim medijima,cim stignem u Beograd.
Vodimo se u medijima.
Pozdrav
bata rajzen je za vas nula imate svih mojih pet zvezdica